Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern java - java anvendes ikke længere til nemID

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare for at man ikke råber brand pga en lille glød så er det kun når Java bruges i en browser at det er usikkert. Java i sig selv kører helt fint.
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Bare for at man ikke råber brand pga en lille glød så er det kun når Java bruges i en browser at det er usikkert. Java i sig selv kører helt fint.

Der er ingen grund til at java installeret, hvis det ikke bruges. Java plugin har en meget dårlig sikkerheds-historik, og jeg gætter på, at de færreste har brug dette plugin aktivt (jeg gætter på, at de fleste har været tvunget til at have det installeret). På samme måde er det heller ikke nødvendigt at hænge et sværd op over i sin seng i et hestehår, selv om der er lille sandsynlighed for at der går noget galt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

er alle - ud over skat osv - også alle banker osv- helt fri af at køre via Java - Nej Og så er det jo vigtigt inden nogen affinstallerer her blandt virksomhedsfolk, at det vel kun er i nøglekort version det offentlige ikke behøver Java - Logger man på med nøglefil eller medarbejder signatur - er java forsat et must, og gør vi ikke det de fleste af os her blandt firmaer?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)