Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆLP!! HAR KØBT EN WEBSHOP MEN KAN IKKE FINDE UD AF AT OPSÆTTE DEN :-(

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyt til Mikkel. Sæt dig ned og slap helt af og lig en plan for hvordan du kommer videre - der er ingen grund til at gå i panik.

Først og fremmest så dropper du den shop du har købt nu, de fleste af den slags går til under 1000 kroner på QXL, så jeg går ikke ud fra du har givet mere - dermed er dit tab også yderst begrænset ved at droppe den.

Dernæst så undersøg markedet, sørg for at bestille en demo af de shops du kigger på, både scannet.dk dandomain.dk og goldenplanet.dk giver adgang til en gratis demo, mener også easyflow.dk gør det.

Find ud af hvilken shopløsning der passer bedst til dit behov og køb den så. Det kommer til at koste dig noget i retning af 200-500 kroner i måneden - men hvis du alligevel ikke kan tjene det hjem på din shop så kan du ligeså godt lukke ned.

Men lad være med at kaste dig hovedløs ud i en ny løsning - brug nu noget tid på at teste de forskellige løsninger igennem. Du når alligevel ikke særlig meget af julesalget, for det tager også rigtig lang tid at ligge produkter op, sørge for gode billeder, gode produktbeskrivelser etc etc.

Så mit bedste råd er at tage en dyb indånding og sætte dig ned og gøre det lidt mere struktureret denne gang og lad være med at gå efter det billigste - kvalitet hænger sammen med pris.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for din hjælp, men problemet er bare at jeg kender en anden hjemmeside, som har købt den samme webshop derfra hvor jeg købte min.

Så det jeg tror er bare at jeg ikke er god nok til at klare de krav som skal til for at opstille en hjemmeside.

Men det irriterer mig at sælgeren ikke hjælper mig og jeg tror jeg lægger en negativ karakter. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)