Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed bør jeg starte?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer at starte en web portal. Siden bliver hovedsagligt bygget op omkring video og artikler begyndelsesvis.

Det jeg skal tjene mine penge på er gennem reklamation fra andre virksomheder på siden samt affiliate marketing.

På længere sigt ønsker jeg at tilføje en række underholdnings tiltag til hjemmesiden samt en webshop.

Jeg overvejer at starte en enkeltmands virksomhed, men er i tvivl om hvorvidt jeg skal momsregistrere virksomheden m.m.

Jeg planlægger at arbejde med virksomheden sideløbende med et andet arbejde.

Jeg er fortsat kun i idé fasen af virksomheden, og skal først nu her til at opbygge web portalen m.m.,

men da jeg ikke ønsker at virksomhedsnavnet bliver taget til anden side, ønsker jeg at sætte processen igang nu. 

Jeg har købt domæne navn, men mangler at købe et cvr til virksomheden.

Vil momsen træde i kraft fra den dag jeg beslutter at købe et cvr og registrere virksomheden, således at jeg kan spare

momsen vil nogle af mine investeringer eller vil momsen først træde i kraft fra den dag jeg begynder at tjene noget i virksomheden.

Afrundet går mit spørgsmål på om der er nogle forhold jeg skal tage i betragtning hvis jeg vælger at registrere min virksomhed nu eller 

om jeg bør vente eller andet?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)