Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tager TradeDoubler også røven på jer?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har næsten 4.000 kr stående hos TradeDoubler, som de nægter at udbetale.  Deres argument er, at de ikke kan udbetale penge, før de har fået dem af annoncøren. Der er tale om udeståender der er op til flere år gamle. Flere af dem med store virksomheder der kører i bedste velgående. Nogen dokumentation for at der er ubetalte fakturaer har jeg ikke kunnet få. Ejheller hvor sagerne ligger. Er de sendt til inkasso, er der indgivet konkursbegæring etc.? Kort sagt, hvad gør TD for at inddrive penge, så de kan få betalt det de skylder. Alternativt en dokumentation for, at pengene er afskrevet.

Man får meget nemt en mistanke om, at TD spekulerer i at beholde pengene selv, mens vi andre der i årevis har annonceret for dem står med håret i postkassen.

Jeg har brugt TD i årevis og været godt tilfreds med dem, og der har også været penge på kontoen hver måned. Efter de lukkede det danske kontor, er det dog gået ned ad bakke. Jeg er helt stoppet med at bruge dem, men vil selvfølgelig gerne have mine penge. Jeg har jo udført min del af aftalen.

Det nemmeste ville selvfølgelig være at vinke farvel til de 4.000 kr, men rent principielt pisser det mig af, at de bare beholder dem selv. Gør de det mede alle deres kunder, har de jo tjent styrtende med penge.

Er der nogen der ved, hvordan man står juridisk? Er der overhovedet noget at gøre, eller skal man bare opgive med det samme? Hvordan sikrer man sig, at der ikke er tale om svindel, men om penge der reelt er afskrevet?

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer lige selv med en hurtig opfølgning. Jeg har lavet en anmeldelse på Trustpilot. 2 sekunder efter kommer der en standardkommentar fra TradeDoubler om at man skal kontakte dem "så problemet kan blive løst.". Det lyder jo meget godt, men når man sås skriver til dem, hører man intet. Ren spil for galleriet, så det på Trustpilot ser ud til, at der bekymrer sig om deres partnere.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

De fleste affiliate bureauer kører jo den der hvor de dækker sig ind under manglende betaling. Problemet er bare at de ikke burde tage programmer ind uden at sikre sig et tilstrækkelig depositum og i øvrigt gøre alt for at få pengene udbetalt til tiden. Jeg har oplevet lidt for ivrige affiliate managers der skubber programmer, som så ender med ikke at betale til tiden.

Den eneste løsning er at gøre det helt klart for bureauet at du prioriterer rettidig udbetaling og ellers vil skifte. Så det er fint du offentliggør det her. Mit indtryk af TD er desværre også at de bruger langt flest ressourcer på at se godt ud overfor annoncøren og meget lidt fokus på publisher.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor TD så ikke lukker en kampagne ned, når de i 8-9 måneder har ubetalte fakturaer. fra samme annoncør. Vi andre får jo ikke noget at vide, men fortsætter med at skabe trafik til den pågældende side.

Problemet er, at det er TD der har kontakter med skyldner. Jeg kan ikke gøre noget som helst for at inddrive pengene. (eller kan jeg?) men må stole på at TD gør det. Nogen dokumentation kan man dog ikke få.

Jeg vil i hvert fald advare andre om at holde sig langt væk fra TradeDoubler.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, det er i alt fald held sikkert at tradedoubler er blevet en dårligere ad partner efter de nedlagde den danske afdeling det er helt sikkert.

Nu skal vi jo ikke hænge firmaer ud herinde, så jeg vil nøjes med at spørge om hvilke typer vare de pågældende virksomheder som angiveligt ikke betaler Tradedoubler handler med ?.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@Sunbao

Det er på iPhoneguide.dk jeg har brugt TradeDoubler, så det er typisk varer relateret til dette segment: Telefonabonnementer, tilbehør etc. Men det er faktisk meget spredt, da jeg også har kørt generelle reklamer med CPM-afregning.

Flere af dem har en omsætning i milliard-klassen. Det er derfor jeg synes at TD's påstand om at de ikke har modtaget pengene klinger hult. Man lader fel ikke en faktura være ubetalt i 18 måneder, hvis man kan se at virksomheden kører i bedste velgående? Enten har TD ikke styr på butikken, eller også er tingene ikke som TD påstår de er.

Jeg er blevet kontaktet af TD, hvor de lover at vende tilbage. Det har jeg dog hørt før, og hver gag har jeg fået standardsvaret om, at de ikke kan udbetale penge, før de har modtaget dem af annoncøren.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Martin,

Jeg ville skrive direkte til den/de annoncører det handler om og gøre dem opmærksom på problemet. Det kan jo være, at de har en anden forklaring end den, du får fra Tradedoubler.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det havde jeg ikke tænkt på. Det vil jeg overveje.

/Martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der ny status i sagen. Er ved at overtage et site med tradedoubler som affiliate - Men har ikke lyst hvis de ikke betaler :-)

/Granberg

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

TradeDoubler er faktisk de eneste jeg ikke bruger.. Men det er blot fordi de ikke leverer nogle annoncer jeg kan bruge på mit site :D
Men tak for advarslen, så vil jeg da holde mig langt væk :D

 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)