Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni til flere butikker?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg driver et par butikker, og har i et par år brugt Firmafon som udbyder. De tilbyder omstilling, telefonkæde, og alt dertilhørende.
Er der nogen, der vil anbefale andre firmaer/løsninger til telefon til flere butikker, der er tale om 6 butikker. Lige nu, har vi blot en iPhone i hver butik med Firmafon simkort, så det fungerer egentlig som 'normal' telefon. Jeg synes bare ikke, det virker så professionelt og man kan ikke stille hiananden videre..

Any ideas? 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mackhaidang.

Jeg har i mit netværk en rigtig god samarbejdspartner der ikke laver andet end at finde de bedste telefoni løsninger det erhvervslivet.

Hvis du er interesseret i proff rådgivning kan du sende mig en PB.

Mvh KMOsen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej mackhaidang


Jeg vil næsten spise en hindbærsnitte på, at vi også kan lave en virkelig lækker løsning til dig, både med de features/dagligdagsfunktioner i har brug for, samt til en virkelig god pris.

Vil du fortælle lidt mere om hvad du tænker vil være rigtig dejligt på at telefonsystem?

Mange hilsner


Matt Krank

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mackhaidang:
Lige nu, har vi blot en iPhone i hver butik med Firmafon simkort, så det fungerer egentlig som 'normal' telefon. Jeg synes bare ikke, det virker så professionelt og man kan ikke stille hiananden videre..


Vi laver efterhånden ikke meget andet end at skifte kunder fra traditionelle fastnet / IP løsninger, til rene mobile løsninger. Det er virksomheder fra 1 til over flere hundrede ansatte der vælger dette, så jeg har svært ved at se at det ikke skulle være særligt professionelt.

Kunderne der ringer ind, ved alligevel ikke hvilken telefon der besvarer opkaldet.. Og for dem der gerne vil beholde en bordtelefon, er der jo lavet bordtelefoner til simkort: http://www.my-phoneshop.dk/mobiltelefon/gsm-bordtelefon.html (Disclaimer: Link til egen shop, dette er ikke en del af min linkbuilding strategi Smile )

Det undrede mig dog at Firmafon ikke giver mulighed for omstilling, så jeg brugte små 30 sekunder på deres hjemmeside, før jeg fandt dette link:



Det kan helt sikkert gøres smartere, og jeg skal ikke udelukke at de har fundet en anden måde at gøre det på siden denne video blev filmet, men det er i hvert fald muligt.

Men hvis du gerne vil videre, er det selvfølgelig underordnet om den nuværende løsning kan det du skal bruge. Jeg har kun hørt godt om MaxTel, der har "rakt hånden op" her i tråden, så det kunne være et forsøgt værd at tale med dem. Det du søger er forholdsvis standard, så jeg er forholdsvis sikker på, at det er en opgave de fleste kan løfte.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på Flexfone.
Det er en billig løsning med en væld af funktioner og mulighed for afdelingsfakturering.
Blandt andet one number funktioner til både IP telefoni og mobil.
Og så kan du få internet med MPLS og quality of service hvis du ønsker det. 

Systemet sælges af lokale IT partnere, så bare kontakt dem for at få henvist en som er i nærheden af dig.

Det er løsningen vi selv benytter, seælger og anbefaler. :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

mackhaidang:

Hej Amino.
Jeg driver et par butikker, og har i et par år brugt Firmafon som udbyder. De tilbyder omstilling, telefonkæde, og alt dertilhørende.
Er der nogen, der vil anbefale andre firmaer/løsninger til telefon til flere butikker, der er tale om 6 butikker. Lige nu, har vi blot en iPhone i hver butik med Firmafon simkort, så det fungerer egentlig som 'normal' telefon. Jeg synes bare ikke, det virker så professionelt og man kan ikke stille hiananden videre..

Any ideas? 

Hej Mackhaidang

Med Firmafon kan du bestemt viderestille, både via telefonen, vores apps og vores website, giv os et kald på 71 99 99 99 eller skriv til os på kundeservice@firmafon.dk så hjælper vi meget gerne med oplæring!

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Itrea Server Powered Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du nogensinde en løsning på telefoni?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)