Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økologisk forum søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop med økologisk tøj til babyer og småbørn, Grønne unger 

Jeg savner et økologisk forum eller fællesskab. 

Et sted, hvor man kan hente mere viden og facts om økologi, miljøhensyn og bæredygtighed.

Jeg kunne også godt tænke mig, at der en eller 2 gange om året var en økologisk messe, hvor alle de økologiske butikker og producenter kunne præsentere deres varer for forbrugerne.

Når jeg søger på nettet, kan jeg stort set kun finde økologiske fællesskaber og foreninger, som drejer sig om fødevarer, f.eks. Økologisk Landsforening.

Er der nogen, der kender til et sådant forum eller fællesskab?

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Start selv dit forum?

hvis ikke du selv kan finde så meget om det, så kan vi nok heller ikke, så der er jo et eller andet der tyder på på at det ikke findes ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:
Jeg kunne også godt tænke mig, at der en eller 2 gange om året var en økologisk messe, hvor alle de økologiske butikker og producenter kunne præsentere deres varer for forbrugerne.

Hejsa

Hvert efterår holdes der økologiske høstmarkeder. Fra den portal vi bruger har jeg søgt på messer og fundet den økologiske messe  Biofach i Nurnberg i  februar 2015. Siden 2009 har der også været tøj med.

http://www.ecoweb.dk/biofach/

Håber det kan bruges :)

 

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Og tak for linket til ecoweb, Leif. Men også her handler det mest om økologiske fødevarer.

Jeg har hørt om Biofach, men jeg tænkte mere på et dansk netværk.

Men det kan godt være, at jeg skal følge Jeppes råd, og starte et forum selv.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skal gøre det :)

Jeg tror der er et stort marked for det i Danmark, det vel være fedt nok, at få sit navn sat fast på den måde? - Og ikke mindst den gode reklame.

GO FOR'IT :)

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har sikkert ret, Jeppe!

Det må jeg lige overveje efter jul :-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant emne. Vi snakker meget om ernæring på http://heleplanter.dk men også om miljø og meget andet. :) Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

http://oekofrugt.dk/ 

Der er ved at blive lagt en artikel op som informerer om økologiske forums, regner med den er klar om en times tid. 

vh Britta

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Marie!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for artiklen om de økologiske forums :-)

Dem må jeg lige kikke nærmere på.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)