Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero vs. Billy's Billing?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

API og abonnementstyring kommer, men ikke foreløbig, da det er meget få i vores målgruppe der har behovet.
Dinero er først og fremmest lavet til freelancere, konsulenter, små håndværkere, foredragsholdere og andre der sælger deres timer. Vi har så også mange andre glade brugere, men de er som sådan ikke i vores målgruppe.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Billys billing, det er ret nemt og de gange jeg har haft brug for support, har jeg hurtigt fået hjælp også her i sidst uge hvor jeg (efter en fejl 40)
 fik lavet ged i mit Moms regnskab, fik jeg hurtig support og vejledning i hvordan fejlen var opstået og hvordan jeg skulle rette det.

Dinero kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ingen erfaring har med det.

vh
Henrik

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
API og abonnementstyring kommer, men ikke foreløbig, da det er meget få i vores målgruppe der har behovet.
Dinero er først og fremmest lavet til freelancere, konsulenter, små håndværkere, foredragsholdere og andre der sælger deres timer. Vi har så også mange andre glade brugere, men de er som sådan ikke i vores målgruppe.

API behøver ikke være så svært. Jeg bruger ikke jeres program, mest af alt fordi jeg er bosat i London - ellers havde jeg nok været kunde. 

Men step 1 er jo bare at få invoice-delen til at spille - og så stille og roligt bygget resten af funktionaliteten på. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet er umuligt, men alt tager tid.
Vores 1. prioritet i Dinero er ikke at lave nyt tingel tangel, men at gøre det endnu lettere at fakturere og bogføre.
For dem der ikke har prøvet Dinero, vil jeg anbefale denne lille video, der på smukkeste vis, viser hvorfor Dinero er det letteste regnskabsprogram på markedet.
Ingen andre har noget der minder om det og derfor kan almindelige mennesker bogføre som en Pro :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Intet er umuligt, men alt tager tid.
Vores 1. prioritet i Dinero er ikke at lave nyt tingel tangel, men at gøre det endnu lettere at fakturere og bogføre.
For dem der ikke har prøvet Dinero, vil jeg anbefale denne lille video, der på smukkeste vis, viser hvorfor Dinero er det letteste regnskabsprogram på markedet.
Ingen andre har noget der minder om det og derfor kan almindelige mennesker bogføre som en Pro :-)

De bedste hilsner

Martin

Jeg har skam fulgt med på sidde linjen - og syntes sgu også i gør det godt. At simplificere processor, er pisse fedt!

Når i udvider til UK, smidder jeg sgu nok også e-conomic på hylden :-)

Så når i er klar til det - siger du bare til - så skal jeg med glæde teste :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nu rigtig glad for Dinero - er vist lige i målgruppen og har anbefalet det videre to gange - til en freelancer og en selvstændig murer - helt ubevidst anbefalede jeg det fordi det virker og er lavet til sådan nogle som os :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Når i udvider til UK, smidder jeg sgu nok også e-conomic på hylden :-)

Så når i er klar til det - siger du bare til - så skal jeg med glæde teste :-) 



Jeg tvivler stærkt på at vi kommer til England desværre. Vi har ikke konkrete planer om udlandet pt.
Men kommer du til Danmark, så er vi klar :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Gatorshop.dk:

Er nu rigtig glad for Dinero - er vist lige i målgruppen og har anbefalet det videre to gange - til en freelancer og en selvstændig murer - helt ubevidst anbefalede jeg det fordi det virker og er lavet til sådan nogle som os :)



Det er jeg glad for :-)
Tak for henvisningerne!

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det billed, som Martin viser, illustrerer faktisk hvor Dinero er langt foran de andre.

Klart og tydeligt vist bilag sammen med indtastningsramme. Billy og E-conomic er i hvert fald langt bagud her.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I min virksomhed MediaMouse kører vi Dynamics NAV. Men vi har også både lager, indkøbsordre og navnlig et ret komplekst workflow som kører ind over systemet.

Min kone, der arbejder som massør, benytter derimod Dinero Pro med stor glæde - eller rettere: Jeg hører ikke noget brok :-)

Oh jeg kan se hvor hurtigt og let hun kan fakturere sine kunder, hvor det er noget mere avanceret for mig at fakturere kunderne i MediaMouse. Men igen, så er det også et meget mere avanceret system. Og det er ikke det min kone har brug for.

/Jesper

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)