Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

endelig afslutte sag, kan den genoptages?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg havde en sag kørende med et firma som mente jeg skyldte dem penge, hvad jeg ikke selv mente, da det var dem der havde lavet nogle fejl og faktureret mig som skulle være til andet firma- men de var ikke så lette at slippe af med :-)

Sagen nåde at blive sendt til ret og brugt en masse af min og deres tid, møder, svarskrift gennemgang osv- efterfølgende da sagen nu var berammet i ret  har deres advokat skrevet at

"Du skal således IKKE møde i Retten og kravet mod dig er dermed endeligt frafaldet."

brevet er deslige sendt til ret som jeg også fik kopi af, så sagen burde vel være ude af verden.

meeeeen....

Nu bliver jeg så kontaktet af firmaet som mener at de vil tage sagen op igen---kan de det når deres advokat lige har "endelig frafaldet", for mig lyder det jo en smule tosset og som om at advokat og firma ikke snakker sammen eller har styr på hindanden :-), det er bare lidt irreterende når det er sole klart og jeg ved jeg vil vinde i retten at de afkræver mig for beløb jeg ikke har noget at gøre med, at jeg så skal blive ved med at bruge krudt på dem, for det tager faktisk en del tid at sætte sig ind i en sag selv om man egentlig ikke har noget at gøre med den, men det skal jeg jo bruge tid på at bevise.......

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Meddel firmaet at du vedrørende denne sag mener den er endelig afsluttet jf brevet fra deres advokat.

Skriv også at vedrørende sagen svarer du kun på henvendelser fra deres advokat.

Det lyder lidt som om at advokaten har sagt til firmaet, at de har en dårlig sag, hvorfor den er blevet afsluttet men at de alligevel forsøger at presse dig på trods heraf.

Om sagen er endelig afsluttet afhænger af den præcise formulering fra advokaten. På baggrund af advokatens formulering kan jeg godt være lidt i tvivl men hælder dig til at det kan forstås som en endelig afslutning som også binder firmaet.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)