Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket gratis program er bedst til opbygning af hjemmeside? :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg går rundt med idéen omkring at starte egen e-handel. Dog er jeg meget i tvivl om, hvilket program jeg skal bruge til at bygge min hjemmeside op. Jeg har læst flere gode råd rundt omkring med forskellige, men jeg har svært ved at danne mig et overblik.

Der er dog et krav - det skal være gratis :)

Tusind tak for hjælpen på forhånd!

Mvh. Victor Villesen

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Victorvillesen:

Hej!

Jeg går rundt med idéen omkring at starte egen e-handel. Dog er jeg meget i tvivl om, hvilket program jeg skal bruge til at bygge min hjemmeside op. Jeg har læst flere gode råd rundt omkring med forskellige, men jeg har svært ved at danne mig et overblik.

Der er dog et krav - det skal være gratis :)

Tusind tak for hjælpen på forhånd!

Mvh. Victor Villesen

Dit spørgsmål kan slet ikke besvares. Der eksisterer ikke noget system der er "bedst".

Jeg formoder du er interesseret i en webshop men så spørger du sandelig også hjemmesider? Hvad er det så du er interesseret i? Er det webshop? Er det webshop og hjemmeside? Er det hjemmeside ?

Geeked

www.isos.dk- IT support

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor.

Et godt bud vil være "Notepad", det er nemt, gratis og lige at gå til. Dette gælder dog kun hvis du har forstand på ting som html, css, php osv.

Hvis du ikke har så meget forstand på disse forkortelser jeg skrev ovenover. Så ville et godt bud være wordpress. Det er gratis, der findes utrolig mange tutorialt på nettet som du altid kan lære noget af. Utallige plugins samt themes du kan tage i brug.

Hvis du har tænkt dig at gøre alvor om at starte ehandel op, så kan du næsten ikke undgå at skulle kaste bare nogle knaster efter projektet. Dette kunne blandt andet være et domæne og webhotel.

Held og lykke i projektet og god weekend.

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Forudsat du ikke har en særlig stor indsigt i webudvikling, så vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på WordPress.

Hvis du vælger Unoeuro eller One som webhotel kan du lave en "one click installation" af WordPress. Hent pluginet WooCommerce, og prøv dig frem med diverse guides fra youtube.

Held og lykke med projektet :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

W - O - R - D - P - R - E - S - S - ! - ! Yes

http://brokop.com/

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:

W - O - R - D - P - R - E - S - S - ! - ! Yes

Hej 

Fuldstændig enig med BroKop - Benyt dig af WORDPRESS.

Det er nemt at gå til, og hvis du først sætter dig ind i det, så kan man alligevel lave mang FEDE justeringer.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for alle svarerne

Jeg vil gerne opbygge en webshop, og jeg er meget inde i det med html- koder, så hvad vil være bedst?

Mvh. Victor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)