Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkBuilding

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige startet ny virksomhed. Den ligger på http://www.konkurrencer-nonstop.dk. Mit spørgsmål går på, hvordan jeg overhaler mine konkurrenter i googles søgeresultater? Jeg har læst lidt om link-building, men hvad er det der får min side til at overhale eks. konkurrencer.dk - som jo har et mere klingende domænenavn.?

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du bruger lidt tid på at studere dine konkurrenter, se hvad de gør anderledes. Hvordan er deres linkstruktur, hvem linker de til, hvem linker til dem, bruger de interne links. Hvilke keywords bruger de osv.

Det kan være en meget lærerig øvelse, og kan give dig en ide om hvad der skal til.

Et konkret forslag har jeg: Link til din facebook side de steder hvor du omtaler den.

Lykke til.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skriver: "Jeg har læst lidt om link-building" Mit råd til dig er at du skal læse lidt mere.

SEO er ikke bare linkbuilding, det er korrekt at uden linkbuilding kommer du ikke særlig langt, men der er en del mere end bare linkbuilding, og så er der jo den måde i/du udfører selve linkbuilding på :)

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bygget siden op omkring en oversigt over konkurrencer på nettet.
Vil eks. googles robot se det som noget positivt med udadgående links? - Har pænt mange løbende..

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

1. Lav alle dine udgående links til nofollow.

2. Nej google kan ikke lide sider som dine, alt for mange udgående links fra samme side/underside viser bare at det er en ren affiliate hjemmeside, og derved vil de se dig som en der ikke rigtig kommer med noget informativt. Det betyder selvfølgelig ikke at du aldrig vil nå til tops på dine keywords, det vil bare være lidt svært :)

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Frutte:
1. Lav alle dine udgående links til nofollow.

Beklager, men det er da et rigtigt dårligt råd, du kommer med.

Et site, hvor alle udgående links er påhæftet nofollow vil give en meget unaturlig og uhensigtsmæssig linkprofil.

Fokuser nu på at give de besøgende noget, i stedet for at lave sites, der er uden egentligt indhold.

Google er blevet ganske gode til at gennemskue, om et site faktisk giver den besøgende noget.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så her kom to modsatrettede råd.
Men jeg er nødt til at linke - For det er sådan min side er bygget op. Det jeg linker til er mega relevant for dem der besøger mig - for det er derfor de besøger ;) Så håber lidt google kan se at det rent faktisk er kvalitet der leveres...

Mark.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker intet ved at linke ud, bare du bruger rel="nofollow" på dine affiliate links.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvis du bruger worpdress, så installer et link cloaking plugin.

Man skal også huske at linke ud til websider der har stor autoritet, fx wikipedia.

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der var uenighed omkring, hvorvidt jeg skulle nofollow, spurgte jeg Google. Og de sagde nofollow. Har lagt en kode ind på de par sider der har konkurrencer - De laver så nofollow på alle links. Desuden har jeg lavet nofollow på affiliate reklamerne.

Jeg har gjort en del nu, for at komme op på ranglisten hos Google. Lige nu ligger min side på side 11 når man Googler konkurrencer.
Min konkurrent konkurrencer.dk som ligger nr. 1 har en masse irrelevante links og det ligner de har købt sig til det... Hvordan overhaler jeg dem??

Mvh. Mark 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)