Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med UPS...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fik forleden hentet en pakke fra Tyrkiet. Indenda fik jeg af vide at prisen var 1406 kr (1% svingning). Fik undervejs en ny kontaktperson.

Og det accepterede jeg så da det var det billigste. da jeg lavede en label som skulle sendes til firmaet i Tyrkiet opdagede jeg at jeg skulle vælge en 'service'.

jeg kontaktede den ups (den nye) og spurgte hvilken service jeg skulle vælge. Jeg fik at vide at det var EX så jeg valgte den!

Men nu får jeg en regning på 2xxx og får af vide at den tidligere kontaktperson havde fortalt mig (for 2 måneder siden på email) at det var den der hed ES og derfor skal jeg betale fakturaen. Den nye kontaktperson sagde at kun ikke VIDSTE hvad kg kassen var (den tidligere konktaktperson vidste det) og derfor sagde hun EX.

Hvad skal jeg gøre? SadTongue TiedNo Føler mig snydt... 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Jeg forstår ikke helt problemet. - Er prisen for den vare du har fået forkert?

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en højere pris fordi jeg valgte den forkerte service - som jeg fik af vide af min kontaktperson jeg skulle vælge.

Men da min tidligere kontaktperson gav mig prisen var det en anden service end den som jeg fik af vide fra den nye.

Og det var åbenbart min skyld da jeg for 2 måneder siden fik en mail fra den tidligere om hvilken service jeg skulle vælge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos ups betaler du mere jo hurtigere pakken skal nå frem en pakke udenfor eu, der sendes som standard er en expidite og er fremme ved normalt 2-5 hverdage, du har sikkert fået den afsendt som express i stedet hvilket betydet den er fremme dagen efter inden kl. 12. Og også koster en del mere

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du kunde hos UPS bliver du da nødt til at sætte dig ind i hvilke typer service de tilbyder og til hvad pris services tilbydes! Den ønskede service afhænder jo af hvor hurtigt du skal have dit gods hjem!  det er jo ikke noget UPS kan rådgive om.

I øvrigt er det alt for dyrt at bruge UPS direkte hvis ikke du er en meget stor kunde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :


Har min nye kontaktperson ikke nogen skyld, ved ikke at have styr på tingene som hun burde have overtaget fra den gamle kontaktperson???

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Childhoood.dk:
Har min nye kontaktperson ikke nogen skyld,

 Måske men hvad vil du gøre ved det?   Det er jo netop derfor det altid er godt at så en pris/ tilbud skriftligt. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke du skal regne med. - Og det kommer jo helt an på jeres kommunikation.

Hvis du har spurgt hende hvordan du BILLIGST fik varerne til danmark, ja så har hun måske en skyld, hvis ikke hun faktisk HAR anvist den billigste mulighed. Men hvis ikke du har det, ja så har hun jo ikke gjort noget forkert. Hun har jo så bare fortalt dig hvad du skulle vælge, ud fra parametere du ikke kender, måske hvad folk mest vælger?!?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)