Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 online

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspireret af, at E-conomic nu hæve prisen har jeg haft kig på C5 online. Det har jeg egentligt haft et stykke tid, men det der med at tage sig sammen til at få det gjort, kan jo godt være lidt op ad bakke. Jeg tænker bare, at det måske vil være smart at nå at gøre det, så vi er klar 1. januar.

Der er bare et par ting, jeg ikke helt kan finde svar på (Synes jeg, måske har jeg ikke ledt længe nok). Jeg har et par krav til et økonomisystem, det kan E-conomic, men jeg kan ikke se om C5 online har funktionen.

 -Vi bruger rigtig meget indscanningsmodul, så vi ikke behøver at have papir liggende. Altså at indscanne bilag og tilknytte til  posteringer 

-  "bogfør og send" hvorved faktura bliver bogført og emailet til kunde.

- Noget jeg savner i E-conimic er styklister.

Kan C5 online disse 3 ting? nogle der ved det?

Natasha

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha, 

For lige at forventningsafstemme findes der to versioner af C5online: C5 2012 (den klassiske C5) og C5 2015 (den nye C5 til 99 kr. pr. md.)

"Bogfør og send" er muligt med SMARTpdf (tillægsmodul til C5 2015) Læs mere om SMARTpdf her 

"Indscanning af bilag" er muligt med tillægsmodulet "Bilagsscan" 

"Styklister" er IKKE muligt i C5 2015 (her skal du enten vælge C5online (klassisk) advanced ELLER Microsoft Dynamics NAV 2015 StarterPack 

Jeg arbejder for C5online.nu og NAVonline.nu, så giv mig endelig et kald på tlf.: 70 26 98 99, hvis jeg skal guide dig videre, eller hvis du blot har spørgsmål.

Du kan jo også prøve gratis demoversioner af regnskabsprogrammerne, både C5 2012, C5 2015 og NAV 2015. 

God dag 

Rico Nielsen

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)