Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Da jeg i lang tid har gået med ideen om at starte eget tøj brand op, tænkte jeg dette måtte være det rette sted at finde hjælp.

Hvad har I af erfaringer med produktion i udlandet? Har både hørt godt og skidt, og da der er utrolig mange muligheder, er det svært at vurdere hvor man skal tage fat til at starte med.

Det vil til en start kun være t-shirts, skjorter, tank tops, og naturligvis nogle crewnecks. Da jeg finder disse mest relevant på det danske marked lige pt. Har selv en række fede ideer til designs og lignende.

Det vigtigste for mig, er at alle produkter er ens, og at de ville kunne sælges fysisk i en butik også. Har hørt flere historier, hvor der var stor forskel på produktionen, af samme produkt.

Skal man have fat i en agent? Eller er det bare at hoppe på den første flyver til Tyrkiet, eller Vietnam? Håber I kan hjælpe!

Skulle der være yderlige spørgsmål, er I mere end velkommen til at skrive på patrick@telesikringracing.dk også.

Forsat god dag - Patrick :-)

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Er det en systue du leder efter eller er det nogen der kan lave tryk på tøjet...?

Vi har en masse forskelligt tøj, som du kan få trykt/broderet dit design på. Vi syer også nye nakkelabels i, hvis du ønsker.

Skriv til os på adi@adi-wear.com eller tjek www.adi-wear.com 

Mvh.

Dennis

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig hjælpe dig med at referere til de mange der har spurgt præcis det samme som dig:
Gå til det her

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)