Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender få pakker - den bedste fragt løsning for kunden??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Vi er en forholdsvis lille webshop, der hos Post Danmark og GLS kan få aftaler der hedder ca. 2 pakker om ugen. 

Det er dog en temmelig dyr løsning for vores kunder, da de betaler 60-70 kr. pr. pakke. Selvom den vejer under 1 kg, men så kan vi få sporing. 

Hvad gør i andre små webshops? Hvilke løsninger tilbyder i? 

Jeg får jo ikke flere kunder, hvis fragten fortsætter med at være dyr og det er lidt op af bakke.

Vælger nogle af jer, at sende pakker uden sporing og alm. frimærke priser, for så snakker vi jo helt andre priser? 

Vi har varer i værdi pr. pakke mellem 50 kr - 799 kr. 

Håber at i vil hjælpe en webshop i nød! 

Mvh

Charlotte Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

webshophundkat:

Kære alle.

Vi er en forholdsvis lille webshop, der hos Post Danmark og GLS kan få aftaler der hedder ca. 2 pakker om ugen. 

Det er dog en temmelig dyr løsning for vores kunder, da de betaler 60-70 kr. pr. pakke. Selvom den vejer under 1 kg, men så kan vi få sporing. 

Hvad gør i andre små webshops? Hvilke løsninger tilbyder i? 

Jeg får jo ikke flere kunder, hvis fragten fortsætter med at være dyr og det er lidt op af bakke.

Vælger nogle af jer, at sende pakker uden sporing og alm. frimærke priser, for så snakker vi jo helt andre priser? 

Vi har varer i værdi pr. pakke mellem 50 kr - 799 kr. 

Håber at i vil hjælpe en webshop i nød! 

Mvh

Charlotte Hansen

Prøv og tag et kig på www.pakkelabels.dk - jeg har selv benyttet dem og vil gerne anbefale dem :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)