Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye Webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har været godt igang med at lave en webshop i WooCommerce, og syntes den er klar til start nu! Der er nogle praktiske ting der skal på plads, men jeg er super tilfreds med udseendet af webshoppen og grafikken!

Det ville være super fedt hvis nogen af jer ville være flinke at kigge rundt på siden, og skrive hvad i syntes om designet, hvad der kunne være bedre og om der er nogle tekniske fejl!

http://VapeDinUrt.dk/

På forhånd tak! Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende produkt Wink 

Jeg synes jer FAQ godt kunne være bedre, hvad er det f.eks for noget med der prikker? Måske lidt flere svar på spørgsmål under FAQ, så det rent faktisk er en rigtig FAQ...

En anden ting... man kan vælge "personlig afhentning" ved check put, men jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeres adresse står. Det ville være rart at kende adressen inden man vælger "personlig afhentning".

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide indenfor de første 3 sekunder hvad i forhandler; Er det e-cigaretter, numse-dildoer, hashy eller hvad.
Kan man typisk gøre med et slogan under jeres logo el. lign "ex, Danmarks billigste ure" osv.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syne si skal lave en "om os" side. Måske er der en spændende historie bag jeres side. :) held og lykke med shoppen. 

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine første indtryk:
- Siden er lidt for enkelt. Det ser ikke ud som om der er arbejdet intens på detaljerne.

- Meget lidt information omkring produkter

- Evt. venstrekollone med mere direkte adgang til produkterne

- Mere oplysning om virksomheden. Det giver tryghed til kunderne og udstråler seriøsitet

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres kritiske feedback, det er jeg rigtig glad for! Vil helt sikkert tænke over hvordan jeg gør siden lidt mere personlig på en god måde! Smile

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Kunne dog godt tænke mig en mere visuel kurv end blot en "kurv" i top menuen :)

- Og så burde i slette "Powered by WordPress" teksten i bunden.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig fin hjemmeside den er nem og overskuelig, men dog syntes jeg i mangler at oplyse om jeres adr. og så et telefon nr. man kan ringe på, hvis man får problemer ved købet. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

Nu er jeg personligt selv ikke målgruppen, men jeg har da et par idéer, ud fra et fagligt synspunkt :-) 

1. Få lavet en "Om os" side, hvor du fortæller om baggrunden for webshoppen, og måske om dig selv? Dette er klart medvirkende til at skabe en øget troværdighed overfor dine besøgende på webshoppen. 

2. Lav en blogside, hvor du skriver indlæg omkring brugen af dine produkter. Guides, måske politiske nyheder indenfor området? osv. Herigennem vil du også kunne høste SEO fordele på sigt! 

Synes at din webshop er en smule indholdsløs. Overvej en meget lysegrå baggrundsfarve, det virker visuelt rigtigt godt, til at skabe mere dybde i en hjemmeside, i min optik. 

Held og lykke med salget! 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)