Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kategori/SEO

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle spørgsmål ang. nedestående.
Jeg vil på min egne hjemmeside zorbas.dk have det på samme måde som tv2.
Dvs. jeg ønsker at det skal være nemt for folk at få et overblik over hvilke sider der findes direkte fra google af.
Går dette under kategori?
Og hvis det gør hvordan skal man opsætte det bedst og hvordan skal det se ud osv.? 

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver god onpage-seo og masser af besøgende.

Det kan ikke sættes op :)

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. Så dette har ikke noget med kategorier at gøre?
Så dette kommer automatisk som jeg forstår det og det er google der afgør det på baggrund af besøgende og onpage-seo?

 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan dog lave noget lignende ved Adwords, dog er det vist kun ved søgninger efter dit eget brand/side som giver disse visninger.

Lige et billede til at demonstrerer hvordan jeg har det fremhævet både på den organiske og betalte søgning, så fylder man efterhånden en hel skærm ud :)

 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt fedt :)

Men så skal der vel laves kampagner som produkt ?
Eller hvilke skal man så køre efter?
kan du give et eksempel med evt. en simpel guide? 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ønsker fremvisning som øverst på mit billede, altså i den betalte del af google, vil det nok være bedst og "billigst" at lave en enkelt kampagne som kun målretter sig efter folk der søger efter din side. 

Så du opretter måske 2 forskellige annoncer inde i denne kampagne for dit eget brand. 

Herudover går du ind i punktet som hedder "Annonceudvidelser" (grå fane nr. 6)

I dropdown menuen til venstre vælger du "Udvidelser med undersidelinks"

Så kan du trykke + udvidelser, og opretter de undersidelinks du ønsker.

Det er en god ide at oprette 4, selvom der kun bliver vist 2 frem af gangen, og husk at hver undersidelink skal linke til noget forskelligt :)

Hold øje med hvad søgeordet "Zorbas" koster, da du kun får disse visninger når din annonce bliver lagt som nr. 1 :) 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

super, tak for det.

Jeg har ratet dig med fuld antal stjerner.

Tak for det. Prisen er godt nok dyr. den ligger på 14 kr ca. for første side.
Koster det ekstra når folk klikker på undersidelinks?  

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det koster ikke noget ekstra.

Men i dette tilfælde ville jeg droppe det så, det er fordi dit navn er et internationalt meget kendt, og derfor er der mange andre som annoncerer mod folk som søger efter dette(rejser osv.), jeg betaler selv kun noget der ligner 0.5,- pr. klik for at ligge nr. 1 ved søgninger efter cool tights eller cooltights.

Kunne også se at du ligger fornuftigt organisk på søgningerne, og din side er faktisk PR2, men nr. 1 og 2 er wikipedia og de er ret så svære at kæmpe mod :/ 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zorbas,

Det koster ikke ekstra hvis folk klikker på dine undersidelinks (sitelinks). Men husk at du kan lave dem for alle dine kampagner og annoncegrupper. Faktisk kan det ikke betale sig ikke at lave dem(!) da de sikrer dig mere realestate når du endelig vises i toppen, og de tager ingen tid at lave. Derudover regner Google det for en nødvendig del af det at have en korrekt opsat Adwords konto, da det giver mere værdi for brugerne når du har disse undersidelinks.

Så jeg vil helt klart anbefale dig at lave en 3-6 stk. pr. kampagne du har.

Annoncetekster med undersidelinks har oftest også en højere klikrate end dem uden...

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt, tak :)

Irriterer mig lidt at de google-drenge jeg har snakket med ikke har nævnt dette da de skulle hjælpe mig. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)