Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ad request CTR

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det laveste, henholdvis et fornuftigt/normalt niveau for Ad request CTR - målt i % procent, når der er tale om brug af Google Adsense eller lignende program?

Mvh

Holger 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du får svært ved at få svar på. CTR kommer jo an på branche, konkurrence osv. 
Er det fordi du vil sammenligne din egen CTR ? Jeg vil hellere fokusere på hvordan du kan optimere og løfter din CTR endnu mere.

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er fordi, at jeg har oplevet et fald i CTR.

Jeg er igang med at tjekke ændringsmuligheder for sitet, men ønskede blot at høre, om jeg kan forvente, at jeg har nået lavpunktet, eller om jeg har for høje forventninger.

Mvh

Holger

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Holger, 

Beklager det sene svar. Er faldet i CTR sket over længere tid eller er det bare faldet efter en dag? 

Har du evt lavet nogen ændringer i din konto inden faldet? Nye annoncer eller lign?

/Anders 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Adsense CTR ligger på mellem 4 og 7 % efter jeg brugte penge på, at hastighedsoptimere siderne. Arbejder på, at gøre det endnu bedre ved at få skrevet helt nye tekster og professionelle (Og ikke mine egne hjemmeskrevet) og opgradere hosting, så siden, så den, den vej bliver markant hurtigere. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)