Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic fordobler prisen - Nyt regnskabsprogram?

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og i fortsættelse af dette, også en aftale bekræftelse på pågældende tilbud?? Wink


Nej det har vi pt. ikke, så der må du skrive en mail.
Men du kan på få sekunder lave tilbuddet om til en faktura, med de evt. ændringer du har, så det er faktisk ret godt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Nej det har vi pt. ikke, så der må du skrive en mail.
Men du kan på få sekunder lave tilbuddet om til en faktura, med de evt. ændringer du har, så det er faktisk ret godt :-)

De bedste hilsner

Martin

Yes

Fint og e-mails bliver mere og mere anvendt også af advokater, og bliver accepteret også af diverse domsstole.Wink

Og det er jo også rart selv, af have diverse muligheder for manuele korrektioner Wink

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

I Microsoft Dynamics C5 2015 har du adgang til et sagsmodul / projektmodul.

Det er bl.a. her muligt at registre tid og materialeforbrug på hver enkelt sag / projekt.

Det er dog ej heller muligt at lave ordrebekræftelser i C5 2015.

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rico Nielsen:

Hej Ib,

I Microsoft Dynamics C5 2015 har du adgang til et sagsmodul / projektmodul.

Det er bl.a. her muligt at registre tid og materialeforbrug på hver enkelt sag / projekt.

Det er dog ej heller muligt at lave ordrebekræftelser i C5 2015.

 

Yes

Tak for denne oplysning.

" Det er dog ej heller muligt at lave ordrebekræftelser "

Og netop det er en skam, da mange har brug for dette, bl.a. hele håndværkerbranchen Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I Dinero er vores prioritet, at de ting vi laver virker og at systemet er stabilt og hurtigt.
En del andre systemer prioriterer nye features, der så koster stabilitet og dårlig brugervenlighed.

I 2015 kommer der mange nye smarte funktioner. Men vær sikker på at hver eneste af dem gør Dinero lettere at bruge og vil gøre din hverdag mere produktiv.

Hold øje med vores roadmap her:
https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/

Rigtig god weekend.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale Dinero, men må også melde pas på udviklingen af de problemer du omtaler.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

En del andre systemer prioriterer nye features, der så koster stabilitet og dårlig brugervenlighed.

Stabilitet er ekstremt vigtigt for online regnskabsprogrammer - at håndtere andre virksomheders kæreste eje; deres data, er altid et spørgsmål om tillid og troværdighed. Netop derfor blev Brancheforeningen for IT hostingvirksomheder i Danmark stiftet (BFIH). Det mest sikre valg man derfor kan gøre, er derfor altid at se efter Hostingmærket fra BFIH, når man vælger sin leverandør. Læs evt. mere hos BFIH her: http://www.bfih.dk/ 

Dårlig brugervenlighed kan vel i bund og grund koges ned til målgruppevalg, og deraf behov for funktionalitet. ..

Dinero har uden tvivl en høj brugervenlighed i form af den utrolig simple opbygning - og programmet er rigtig fint til målgruppen.

Omvendt har Microsoft forsynet regnskabsprogrammet "C5 2015" med samme brugerinterface/opbygning som programmerne vi kender fra Office365 (Word, Excel, Outlook osv.) Altså programmer som stort set alle har arbejdet med. 

...Tilbage til e-conomic og prisstigningen (og med inspiration fra M. Thorborg):

Hos C5online.nu konverterer vi e-conomic kunders regnskabsdata gratis og helt automatisk til Microsoft Dynamics C5 2015 (det er dog muligt, at der efter konverteringen er behov for 1-2 timer  med en konsulent herfra).

Rigtig god weekend til alle

Rico Nielsen

C5online.nu 

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Sørensen:
fra de helt små virksomheder, der kun bruger de mest basale funktioner til de større virksomheder med mange brugere, posteringer m.m.

Hm...

Der findes da rigtigt mange "ind i mellem" virksomheder.

Jeg har f.eks. et firma, hvor finans er få bilag månedligt, men rigtigt mange fakturaer hver måned, genereret af abonnementsmodulet. Det giver latterligt mange posteringer, for jeg registrerer dermed også en masse indbetaliger.

Jeg er da glad for at jeg kunne læse om det her, for jeg har intet hørt fra e-conomic. Det er rigtigt træls at skulle til at skifte system midt i et regnskabsår. Tarveligt tricks at ændre priser på den måde, især hvis det betyder prisstigninger på over 20% (Det tangerer bondefangeri i min optic, hvis det er over 20%) og derfor har e-conomic allerede givet mig utroligt dårlig smag i munden, om jeg rammes eller ej. For hvem ved, hvem der bliver den næste der rammes af en prisstigning.

Jeg synes ærligt talt at det dårlig forretningsmoral....

Martin Thorborg:
Og så udvikler vi hele tiden videre på Dinero og det kan du følge med i her:
https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/ 

Martin, rigtigt ærgeligt at I ikke er kommet videre med abonnementsmodul. Det er åbenbart ikke så vigtigt for Dinero.
Jeg mangler også FIK på fakturaer og indlæsning af FIK fra netbank, så der hurtigt registreres hvem der har indbetalt. Særligt brugbart når man har mange indbetalinger hver måned og 95% burger denne indbetalingsmetode. Jeg vil aldrig kunne undvære, det vil tage alt for lang tid at bogføre indbetalinger. De sidste 5% tager rigtigt lang tid at bogføre hver måned.

Det kan godt være man skal til at kigge på C5 igen, troede ellers at Microsoft havde dræbt det program...

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

IT-Konsulenten:

Er meget enig i dit indlæg, og jeg synes også at en prisstigning på næsten 100% er uacceptabelt. Det er selvfølgelig "iorden" da det er deres system og deres priser, men alligevel synes jeg der er noget galt.

Jeg er derudover også helt enig med dig i, at mindre/mellem-virksomheder som os (og dig?) som blot har mange småposteringer rammes af denne relativt alvorlige prisændring. Jeg bruger jo altså færre penge på telefoni og serverleje tilsammen pr. måned end jeg vil skulle bruge på deres regnskabsprogram...

Jeg føler vi blive presset ud i en beslutning som hedder "Betal eller forsvind - vi hæver prisen som det passer os" og det var også lidt den arrogante besked jeg fik i telefonen. Fair nok, men så er jeg bare smuttet, og derfor spørger jeg herinde hvad folk kan anbefale af alternativer.

Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)