Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic fordobler prisen - Nyt regnskabsprogram?

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Thorborg

Det er rigtigt, at vi ændrer vores priser for at tilpasse os markedet. Der er sket meget på de 13 år, hvor vi har kørt med 2 abonnementstyper og vi synes ikke længere, at vi kan dække bredden på vores kundegruppe med de to løsninger. Vores priser trænger helt enkelt til fornyelse.

Ved at ændre vores prisstruktur, kan vi favne bredere – fra de helt små virksomheder, der kun bruger de mest basale funktioner til de større virksomheder med mange brugere, posteringer m.m. Det har længe været planen, at vi skulle ændre vores prisstruktur, så den stemmer overens med den udvikling vi ser på markedet. 

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo en kold beregning der er lavet, hvor man regner på hvor meget man kan sætte prisen op, og hvor mange der så vil forsvinde. Det man ender på, er det der giver den største profit og der vil helt sikkert være mange som jer, der føler der bliver for dyrt i forhold til det de får.
Men hvis de fleste bliver og betaler dobbelt op, så er det en super god forretning og det tror jeg vil ske.

De bedste hilsner

Martin



 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er Dinero klar til at håndterer så mange nye kunder ??

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle meget gerne blive en god forretning, da vi med de nye priser kan nå ud til flere potentielle kunder og tilpasse regnskabsprogrammet til den enkelte kundes behov.

En af grundene til vores nye prisstruktur er, at vi gerne vil give kunderne mere værdi for deres penge. Så et dyrere abonnement giver mere værdi i form af moduler, funktioner m.m. Der går som sagt lidt tid, før det hele er klart til at gå live på vores website og i programmet, men vi er godt i gang med at informere allerede, så vi kan nå at få en dialog med alle vores kunder.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du tro Bent.
Det er derfor der har været lidt stille i Dinero lejren. Vi har brugt nogle måneder på at opgradere hele systemet, for fortsat at være på forkant med udviklingen og vi klarer let de 100 nye brugere vi dagligt får.

Og 4 nye supportere er der ansat for at følge med, så det går stærkt :-)

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Tanja Jeg har netop tjekket antal posteringer .... ca. 7000 årligt -det holder bare ikke med en fordobling af prisen. Jeg har været glad for E-conomic selv om jeg syntes det lå i den dyrere ende også set i forhold til hvad man har brug for. Jeg har tidligere kigget mod Dinero, men valgte det fra da man ikke ville åbne for webshop integration. Men med jeres nye priser kan jeg godt fortsætte med at bogføre webshoppen manuelt.

Jeg tror i skyder jer selv i foden med de nye priser.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin  Vi ses snart ;-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Bent

Ud fra det du skriver der, ser det slet ikke ud til, at du skal betale det dobbelte, da du "kun" har 7.000 posteringer. Det vil blive muligt at tilkøbe posteringer, lige som man i dag gør med tillægsmoduler. Prisforskellen kommer som sagt til at afhænge af den enkelte kundes aftale/behov, så kunderne vil opleve forskellige prisfald eller prisstigninger - mange vil slet ikke opleve nogen prisforskel.

Jeg håber, at du vil fortsætte med at være glad bruger af e-conomic. Vi skal nok kontakte dig direkte ang. de nye priser og hvordan de kommer til at påvirke lige præcis dig.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent A.:

@Martin  Vi ses snart ;-)



Du skal være så velkommen Bent :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Tanja
En besked du kan give videre til dine chefer - for det er garanteret ikke noget du selv har indflydelse på :)
Hvorfor lave en prisændring i april måned? Langt de fleste har regnskabsafslutning ved årsskiftet og alle ved jo det er svært at skifte regnskabsprogram midt i et regnskabsår.... Eventuelle prisstigninger havde været mere reelle hvis de havde fulgt jeres kunders regnskabsår. 
Det er nok de færreste (der er utilfredse med prisen) der skifter regnskabsprogram i April - de fleste venter så nok til næste årsskifte (og det er jo også smart nok set med jeres øjne Wink
Hilsen Morten

Yes

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)