Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero -> Sletning af faktura fra slettet regnskabsår

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Fra  d'lash Skrevet kl. 09:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i regnskabskyndige Dinero-brugere.

Min hustru og jeg har siddet og puslet med regnskabet i hendes nyopstartede virksomhed. Dette har vi gjort i Dinero.

Det viste sig dog efter mange timers bogføring, at der var blevet lavet en masse rod ET eller andet sted. Vi besluttede derfor, at det var nemmest, at slette regnskabsåret, oprette et nyt og starte forfra.

Efter vi har gjort dette ser tingene mere fornuftige ud. Men.... Nu ligger der i øverste højre hjørne under notifikationer 104 fakturaer, som står markeret med "forfalden". Disse fakturaer vedrører alle det slettede regnskabsår, og når jeg forsøger at slette dem, får jeg at vide, at jeg ikke kan slette dem, da jeg ikke kan slette en momsafregnet faktura.

Momsregnskabet i det gamle, slettede regnskabsår VAR iorden og ER ganske rigtigt også indberettet til SKAT, men da alle disse fakturaer er gendannet i det nyoprettede regnskabsår, vil vi MEGET gerne af med de gamle fakturaer.

Hvordan gør vi det ?

Hilsen Jens

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at support hos Dinero sidder på spring for at hjælpe dig - eller få flyttet dit indlæg til den gruppe der er lavet til Dineor

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)