Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikofri SEO - betal først, når du ser resultater. Søgemaskineoptimering.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som noget nyt tilbyder jeg - vi - CJMedia, risikofri SEO. Med andre ord: du skal først betale, når du ser resultater.

Rigtig mange iværksættere finder det uoverskueligt at skulle investere i SEO, fordi det ikke er særlig gennemskueligt. Det bliver det nu. Med CJMedias' risikofri SEO-løsning, skal du ikke investere en masse penge, før der sker noget.

Læs mere om vores 'betal først når du ser resultater'-løsning på vores hjemmeside, klik her.

Spørgsmål? Interesseret. Kontakt mig herinde eller pr. mail - info@cjmedia.dk.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give nogle eksempler på, hvad du laver helt konkret?

Umiddelbart har de fleste shops vel flere end 2-3 søgeord de gerne vil rankere på, når man har flere hundrede (eller måske tusinder) produkter - og hvordan kan du lave aftale om en top 3 placering - det kan ingen da give garanti for (med mindre man tager grimme metoder i brug)?

Det er helt ok, hvis du ikke vil udpensle i tråden, men i stedet blot sender en PB. Jeg har ok styr på SEO, men har ikke tiden selv til at lave det på mine shops hele vejen rundt og for alvor, selvom meget er lavet - og mine PrestaShop kunder efterspørger også ofte decideret SEO-arbejde.

Så jeg spørger af interesse - og måske som potentiel kunde eller referencekunde.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en privat besked, Presta.

Jeg kan garantere, at jeg ikke bruger nogle umoralske metoder. Det er helt nede på jorden SEO, som får dig frem i Google. Javist - der kan gå noget tid før det pågældende søgeord havner i top 3 - men så er det min egen betaling, der bliver udsat.

Der er - for mig at se - intet uigennemskueligt i dette tilbud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit link til siden hvor du fortæller mere, er der en knap i bunden som nok skal gå til en kontaktside.. Den knap går ingen steder hen :D

Men jo, du må gerne lige sende en mail på 12ga@hotmail.dk

Har en lokal café der ska ha lavet lidt seo :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende - et enkelt spørgsmål.
Når så resultaterne er kommet, hvilke aftaler/løsninger har i så omkring at de så rent faktisk bliver i ex. top 3? :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L.

Fordi at den SEO vi laver rent faktisk er i den gode ende af skalaen, er chancen for at blive i top 3 - i en 'overkommelig' tidsperiode, rigtig gode. Faktisk, sker det langt de fleste af gangene.

Hvis placeringerne skulle have brug for et 'friskt pust', kan vi selvfølgelig købes til det - til billige penge.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Victor Jensen:

R.L.

Fordi at den SEO vi laver rent faktisk er i den gode ende af skalaen, er chancen for at blive i top 3 - i en 'overkommelig' tidsperiode, rigtig gode. Faktisk, sker det langt de fleste af gangene.

Hvis placeringerne skulle have brug for et 'friskt pust', kan vi selvfølgelig købes til det - til billige penge.

Tak for din PB og svar her, men du svarer stadig ikke på, hvordan du laver optimeringen ud over, at du ikke bruger "umoralske metoder". Helt generelt - uden at du behøver røbe dine konkrete metoder, har jeg brug for at vide, hvad du laver af tiltag (er det artikelbaser, linksblogs (hvilke) osv.). Det du skriver til mig i den private besked, kan jeg sådan set også læse mig frem til på din hjemmeside.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere omkring priser?

Hvad gør du for at man beholder pladsen?

Kan du sende mig noget info?

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)