Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER, HASTER, HASTER!!! Julekalender mangler sponsorer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  www.mariehollesen.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften allesammen! :)

Jeg hedder Marie Hollesen og er 17 år. 

Jeg elsker mode, hvilket også har resulteret i at jeg har en blog som omhandler mode, men samtidig også tager fat i en masse andre emner, såsom ungdommen og beauty, hvilket gør at jeg har en masse unge følgere, men dog besøger folk i 30-årsalderen også bloggen :)
Her til jul vil jeg gerne kunne lave en julekalender til mine læsere, da julen jo handler om at glæde sine medmennesker :)  
Julekalenderen går ud på at der hver dag (fra d. 1 dec. til d. 24. dec.) vil være en præmie at vinde. 
Men med præmier hører der jo sponsorer til, så jeg søger en masse sponsorer til at sponsorere en ting eller to, til mine dejlige læsere.
Jeg har allerede fået fat i nogle sponsorer, men søger stadig nogle, så tiden er ved at være knap!
Som sponsorer vil man selvfølgelig få en en god omtale og links til sin webshop :)
Bloggens trafik:
Bloggen har mellem 100-600 besøgende om dagen. Dette varierer dog helt vildt, al efter, hvornår indlægget bliver udgivet og hvad indlægget omhandler. 
Derudover kan jeg fortælle jer at jeg både har en Instagramprofil og en Facebookside (facebooksiden er meget ny), som er knyttet til min blog: 
http://instagram.com/marie_hollesen
Jeg har desuden blogget på denne blog siden marts måned :)
Så hvis I står og har en webshop som I gerne vil have proklameret og samtidig gerne vil glæde nogle i juletiden, så må I meget gerne kontakte mig på min mail og så kan vi aftale nærmere. 
Håber at høre fra jer :)
Mange tidligere julehilsner fra
Marie Hollesen
www.mariehollesen.dk 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)