Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hostingløsning til mit website?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 


Unoeuro kan anbefales - jeg har flere sider, som trækker mellem 500-1000 besøgende om dagen liggende hos dem. 

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en dynamisk side med PHP jeg vil lave. Derfor jeg er i tvivl om det kan klares hos de fleste udbydere, mht mange besøgende af gangen ?

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uno-Euro kan klart anbefales :)

Hilsen

Hüseyin

http://www.mybiss.dk

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

micmouse:

Det er en dynamisk side med PHP jeg vil lave. Derfor jeg er i tvivl om det kan klares hos de fleste udbydere, mht mange besøgende af gangen ?

Det kommer jo helt an på hvordan den dynamiske side er bygget op (Wordpress, Joomla, Magento), hvilke plugins der er, hvor mange besøgende du regner med (ikke per dag, maksimalt på samme tid - altså forespørgsler per sekund) - og hvilket tema du vil bruge.

Derudover afhænger det også af hvilke krav du har til hvor hurtigt din side skal loade.

Det nemmeste er nok at afprøve det og se hvor du føler dig hjemme og hvor den kan holde til din side. Hvis du ønsker en gratis prøve hos os, eller yderligere vejledning er du velkommen til at kontakte mig.

Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Meebox, og synes at prisen er fair og serveren har indtil videre ikke givet mig bøvl endnu :)

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)