Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hostingløsning til mit website?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal igang med at lave et website hvor jeg forventer og håber på en del besøgende med tiden. Hvilken server skal jeg vælge ?

Kan jeg klare det med et webhotel hos feks Gigahost eller skal der noget helt andet til ?

På forhånd tak

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micmouse 

Hvor mange besøgende besøgende er “en del“ ?

Vi bruger Gigahost, og har ingen problemer med deres kapacitet indtil videre. ;)

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Micmouse 

Hvor mange besøgende besøgende er “en del“ ?

Vi bruger Gigahost, og har ingen problemer med deres kapacitet indtil videre. ;)

Ved ikke lige præcist hvor mange, men hvis man nu antager at der er 500-1000 pr døgn..

Hvor mange besøgende har i på jeres side ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lagt på 500 besøgende på nogle af vores sider, ved diverse lanceringen en smule højere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening skulle enhver hosting virksomhed kunne håndtere minimum et par tusinde brugere i timen, og langt højere. Men om de kan det ved jeg ikke! :)

Men vi kan ihvertfald tilbyde en løsning til en god slat besøgende! Også langt flere end tusinde per time Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så kan jeg vel godt starte på Gigahost og så evt flytte til noget andet hvis det viser sig at det ikke klare det ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hold dig fra Gigahost hvis du er seriøs med dit website, særligt når du ikke har særlig meget styr på teknikken bag - så har du behov for nogen du kan ringe til når du har brug for hjæp. Laver du selv siden eller har du en til at gøre det for dig? Hvis du har en til at lave den for dig skal du  have ham med på råd når du køber hosting.

Hvis ikke, så tag en tur rundt på Amino og tjek hvem der sælger webhoteller ... ring dem op og tag en snak med de forskellige og hør hvad de kan tilbyde. Dem du har den bedste mavefornemmelse med - den vælger du :-)

Held og lykke :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desuden en god ide at huske på, at det ikke kun er antal besøgende der gælder. Det kommer også an på hvor tung siden er. En server kan nemt klare 100.000 besøgende på en time hvis vi snakker ren HTML f.eks. - og nok også mere.

Men når vi så går over til rent faktisk at lave tingene dynamisk er der forskellige krav til ydeevnen. Her kan der være stor forskel.

Så med en WordPress side med et dårligt kodet tema og 14 dårlige plugins kan det sagtens være at du har problemer med hastigheden uanset hvilken hosting du vælger.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at de fleste hosting-udbydere kan håndtere de behov du beskriver...selv med deres billigste løsninger.

Hvis du kører wordpress vil jeg dog anbefale dig at vælge et webhotel emd 1 click install af WP, da det gør livet for dig en del nemmere når du skal have det installeret...

Anywho, hvis alt afhængig af hvad du vælger, så tjek lige den her side inden du køber: Webhotel rabatkoder... deman kan jo lige så godt spare lidt penge når man kan  Wink 

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kæft, hvor jeg elsker indlæg, der er udløst af egeninteresser, særligt når der er affiliate links inden over. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)