Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idémager søger gode råd til hvordan man finder en programmør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder inde med en super app idé (ifølge mig selv) inden for dating/chat kategorien. 

Desværre har jeg ikke kapital til at hyre en programmør, men ville elske at indgå i et samarbejde.

Er dette en urealistisk og naiv tanke, eller er der nogle på dette forum der har gode råd til hvordan man

indgår et sådanne samarbejde?  

Hilsen en håbefuld ung idémager ;)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er ideer intet værd... Hvis du skal finde en programmør og forventet at han arbejder gratis mod en andel af firmet, skal du selv have noget at bringe til bords der matcher udviklingsopgaven.. Erfaring med salg/marketing - de rette kontakter - kapital - etc. :)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1. få noget credibility. Brugere på amino med 1 indlæg har ikke meget credibility. 

2. bliv venner med en eller flere programmører, få dem med på ideen. Tager dog lang tid. 

3. Vis du selv er villig, post penge i dit projekt også selvom du kun har smånødder til rådighed. 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Selve ideen er ikke nok. Som nævnt, så skal du på en eller anden måde også bidrag til projektet.

Måske med markedsføring
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Vil slet ikke give de andre ret

Hvis ideen er nytænkende og forretningsplanen er lavet professionelt kan du sagtens finde en som vil lave Appen

Men vær ydmyg og forklar hvad du vil bidrage med i firmaet

Giv den gassss og kom så igang :-)

De bedste hilsner

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)