Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kaffe på nettet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en dreng på 15 år med en masse gåpåmod, og jeg vil i gang med at starte min første webshop.

Jeg vil sælge eksklusiv kaffe, på nettet. Det lyder måske lidt underligt, når man kan gå ned i supermarkedet og købe kaffe. Men jeg vil sælge kaffe som man ikke bare kan gå ned at købe. Prisen vil være relativ høj, sammenlignet til normal kaffe, men kvaliteten og eksklusiviteten vil være i top.

Jeg vil gå efter at sælge til de ældre kaffenydere i Danmark, men også levere eksklusiv kaffe til cafeer og restauranter.

Senere vil jeg se om jeg kan udvikle en form for abonnement på kaffe. Hvor folk kan vælge en kvalitets kaffe, men i stedet til rimelige penge, så folk er fri for at gå i special butikker, bare for at få en nogenlunde kaffe.

Lad mig høre hvad i synes om idéen, og om i overhovedet tror det kan betale sig?

Hvis i ellers har nogle gode råd, tager jeg meget gerne imod dem.

Smid eventuelt en besked hvis i kan hjælpe mig.

Mvh Lasse

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad mig starte med fortælle, at jeg er et the menneske.
Om det kan betale sig ? - Ja da, for mange allerede sælger kaffe via nettet og til speciale butikker.
Har du et godt produkt, så synes jeg du skal kaste dig ud i det.
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan betale sig, hvis du gør det godt og kæmper for det!

Du er kun 15, så du kan sagten holde til at prøve, fejle, prøve, fejle og så prøve igen en masse gange... 

Mit råd er at du skal prøve at kaste dig ud i det. Hvis det ikke går, så har du ihverfald den erfaring og kan måske bruge den næste gang du vil starte noget op! Big Smile

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)