Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at gendanne en backuppen fra Meebox.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvem kan hjælpe med at gendanne en backup fra Meebox?
Mine hjemmeside med tilhørende webshop er nede. Og imens (eller før) er den blevet hacket. Jeg har nu bedt om en ny backup fra Meebox. Den ligger nu i "from_backup" mappen.

Jeg har haft en såkaldt it ekspert til at hjælpe mig, men han kunne ikke helt leve op til, hvad han lovede, og meget lidt informativ og der var stort set ingen kommunikation. Kun da han vendte tilbage flere dage senere og sagde at han ikke magtede opgaven?

Jeg har fået at vide (af en anden, som desværre ikke har tid) at opgaven max kan tage 1-2 timer.

Nogen der er eksperter i Wordpress med tilhørende webshop så lad mig høre fra jer.

På forhånd tak.

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi kan bestemt godt hjælpe dig, hvis du altså ønsker :)

Og helt enig i det tager nok ikke mere end omkring 1 times tid.

Lad mig vide om du vil have hjælpen, så skriv evt. En privat besked.

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få opsat din hjemmesiden igen, og såfremt både filer og database ligger i backupen, burde det ikke tage mere end en times tid at få den genskabt på dit webhotel.

Jeg har lavet en del af disse "operationer" gennem min online service www.wordpresssikkerhedspakken.dk, så forventer derfor ikke de store problemer med at skulle få genskabt din wordpress installation med tilhørende webshop.

Du kan skrive til mig på karsten@platform8.eu

Venlig hilsen

Karsten Sommer
 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas! Det ser ud til, at din hjemmeside virker fint igen (Hvis det er Erayba, vi taler om). Du må vildt gerne hive fat i mig, hvis du ikke har fået gendannet backuppen endnu. Det lyder som en meget simpel opgave og vil derfor gerne gøre det for dig uden omkostninger (0,-) Geeked. Det skal så pointeres, at jeg ikke er "ekspert", men det minder lidt om, når Elgiganten tager 700,- for at opsætte en PC, når det selv er lige til. :) Så smid en besked, hvis du er interesseret, og du ikke allerede har fået gendannet den. Smile

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svar. 

Jeg har fået udført opgaven. 

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)