Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge fritidsjob til at banke en gl. gæld ned

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

 

Dette er et off-topic spørgsmål. Høre den under ingen omstændigheder hjemme her, må admin gerne slette indlægget.

Jeg har en gammel firmagæld på knap 200.000 kr. efter at være blevet taget godt og grundigt ved næsen, af en person jeg fandt via Amino.dk. Min forlovede og jeg er i den lykkelige situation at vi skal være forældre til vores første barn (muligvis tvillinger) om 7,5 måned. Gælden tynger drømmen om huskøb, og tager en stor bid af indtægten hver måned. Altså den start vi ville kunne give vores børn, bliver ikke en dans på roser.

Begge har vi fuldtidsarbejde. Hun er SSH og jeg er Centerleder.

Jeg søger derfor råd og vejledning fra nogen kompetente mennesker/iværksættere/selvstændige. Kender du måske nogen som kender nogen, der har en lille stilling ledig eller som kunne bruge en hånd til et eller andet, de næste par måneder/års tid. "Næsten" alt har interesse, så længe jeg kan passe mit center i hverdagene. Planen er altså at gå all-in på arbejdstimer, så jeg kan banke så meget af gælden ned som muligt, inden barnet/børnene kommer til verden. 

Har du evt. en idé eller en vej jeg kan gå, for at komme i mål. Alle gode idéer modtages med kyshånd!

På forhånd tak! Og jeg beklager hvis dette indlæg skulle genere brugerne på Amino.dk.

 

Med venlig hilsen

Jensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

den slags er helt OK i cafe og hygge. Jeg tror du skal gøre mere ud af at beskrive hvad du kan. Er det trappevask og lignende udelukkende, eller IT eller eller eller

Jeg synes også du skal kontakte nogle af de steder der bruger folk netop uden for alm arbejdstid = rengøringsselskaber - 7/11 - tankstationer - og vikarbureauer osv - for de har ofte svært ved at finde folk til aften/nat og weekend - og det er jo der du vil ha noget at tjene penge på

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke rart med at blive taget ved næsen på den måde.

Hvor bor du henne i landet? Måske kan vi byde ind med noget konkret...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og Netkongen,

Tusind tak for begge jeres svar!

Jeg har lang erfaring med salg og personalekordinering.
Dertil håndværkserfaring fra fagene Maler, Tømrer, Murer, Lagerstyring, kran og truckkørsel.

Jeg bor i Kolding, men køre gerne efter det, hvis det giver mening. Altså hvis der er timer i det. At køre 100 km. for 2 timers arbejde, vil ikke være en god forretning.

Ellers er jeg åben for idéer.


Med venlig hilsen
Jensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)