Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kickstarter projekt støtte og feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig jeres feedback og støtte på mit Kickstarter app projekt VISMOOD.

Link: http://kck.st/11sWNh6

Jeg håber på en masse støtte og konstruktiv feedback!

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ganske spændende ud, men hvis jeg var dig, så ville jeg forsøge at få lavet en introfilm til din app, så du viser præcis hvad den kan og hvad, der gør lige præcis dit projekt værd at støtte. :-)

Tror ofte (egen erfaring) at en video vækker interessen mere end blot tekst!

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Ja, desværre har jeg brugt det meste af pengene på at få udviklet og designet.

For at lave en lille intro film som er en KANON idé så skal jeg bruge en demo af en art, som så skal bruges i videoen, indtil nu har jeg ikke den demo.

Tror du det er muligt at få lavet videoen som om appen er færdigudviklet ? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart også anbefale at du får lavet en video. Ved at Kickstarter selv anbefaler at bruge video. At din app ikke er færdigudviklet endnu betyder ikke noget -det er vel også det du skal bruge din kapital til?

Når man bruger Kickstarter handler det meget om personlighed og arrangement. Derfor er en video hvor man ser dig og hvor meget du brænder og tror på projektet meget vigtig.

Hvis du ikke har pengene til at få lavet en videoproduktion kan du lave den selv. Det tæller selvfølgelig op hvis den er professionelt produceret, men det er bedre end ingenting. Jeg synes du skal få smækket en video op hurtigst muligt. Husk at du får 0 kr. hvis du kun når 99,9% af dit mål.

Jeg har lavet et blogindlæg om hvordan man laver videoproduktion med iPhone. Måske kan det hjælpe dig på vej.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener også , at en introvideo er MUST.

Introvideo fortæller på 1 minut, hvad dit projekt handler om, som skrevne ord ikke kan.
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det kanon svar, jeg er enig. Kom gerne med flere input. Jeg har noteret dit link og vil læse det igennem. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Første semester fra min skole skal til eksamen i Kickstarter. De søger derfor de en kan lave en videoproduktion og kampagne (gratis) for. Hvis det har interesse kan du kontakte Anders fra Multiplatform Storytelling and Production på hans facebook her

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Mange tak! Jeg har taget kontakt til Anders, som jeg taler videre med imorgen. Bliver spændende. Tak for linket, det var venligt af dig at tænke på mig. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)