Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med selvangivelsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola everybody!

Jeg har brug for lidt hjælp fra en som kunne har lyst til at høre hvad jeg laver, hvor jeg er på vej hen, og hjælpe mig med selvangivelsen og forskudsangivelsen.

Jeg er klar over at der findes mange kurser og der er adgang til forskellige resourcer og jeg er villige til at lære, men jeg skal være ærlig, og det er en smule svært for mig at finde ud af det alene.

Jeg er ikke dansker, og jer bruger det ikke som en undskylding, men der er rigtig meget jeg er ikke vandt til og jeg vil gøre det rigtigt.

Jeg har et enkelmands virkshomhed, jeg er ikke fast lønmodtager, og er for nyligt fået godkendelsen af min separation og skal til at modtage ægtefællebidrag som jeg skal betale skat af. Jeg vil vide hvordan man holde alt hver for sig på den rigtige måde.

På forhånd mange tak.

MVH
Adriana 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

det eneste jeg kan hjælpe med er, at du holder det hver især ved at:

Du fører regnskab for din enkeltmandsvirksomhed og derved har du den holdt helt fri af dit privat. Se her om regnskab i personlig virksomhed HVAD SKAL JEG FØRE AF REGNSKAB 

Du laver forskud og selvangivelse og her har du udvidet selvangivelse (eller skal be skat om det hvis du er ny som virksomhed). Her er der en del som svarer til den almindeligt for alle dine personlige skatte tal, renter og ægtefællebidrag og alt - OG en del som kun omhandler resultatet af din virksomhed

Her er INSTRUKTION FORSKUD MED VIDOER   og her er SELVANGIVELSEN MED VIDEOER begge dele omhandler præcist den udvidede del og dermed de rubrikker du skal udfylde på basis af dit virksomhedsregnskab

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak for dit svar. Jeg tror jeg har brug for at sætte mig ned og kikke på alt det her. Jeg synes jeg er lidt "overwhelmed" i øjeblikket med 1.000 ting i luften. Jeg kan mærke at jeg har virkelig brug for at få ro omkring regnskab, og alt det her.

Endnu engang mange tak. Hav en mega god weekend!

MVH
Adriana 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at du får styr på det inden det vokser for meget. 

Jeg har brugt mange timer på små kunder som havde "glemt" at der var noget der hed regnskab og når man først kommer bagud så koster det mange ekstra timer at komme i bund.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Mange tak. Jeg har heldigvis ikke så meget endnu, og jeg synes jeg har holdt godt styr på hvad jeg har. Det er angivelserne jeg tænker mest på lige nu fordi jeg vil ikke kun udfylde dem rigtigt, jeg vil også gerne forstår hvad jeg laver. 

Jeg sætter et par dage til side hvor jeg skal gå igennem de videoer John har sendt, og jeg tænker på at jeg skal bageefter betaler for én som kan hjælpe mig med at kikke det hele igennem.

Er det noget du kan eventuelle hjælpe mig med?

Mange tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)