Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges/Sjælland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.
Jeg er ny her. Jeg skriver til jer, da jeg søger en sælger til min lille butik. Jeg er massør i København, og søger en sælger der kan sælge mine ydelser til virksomheder i Københavns området. Jeg er pt. ved at lave markedsføring matriale som kan sendes ud til potitienelle kunder.
Jobbet ville bestå i at ringe rundt til de forskellige virksomheder og afdække om de kunne have bruge for en massør til at komme fast i virksomheden og lukke aftalen.
Aflønning kan enten være fast timeløn eller højere provision. Dette kan vi tale om.
Der er tale om 3-5 timer ugeligt og du kan arbejde hjemmefra. Dog skal arbejdet ligge i dagtimerne når virksomhederne har åben.
Hvis dette har din interesse, så send mig en besked med hvad du lavet og hvorfor jeg skal vælge dig.

De bedste hilsner
Kristian
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sys du skal ændre titlen til "Pimp søges/Sjælland"

:D :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Der findes en del konkurrence indenfor dit felt uanset tilbuddet kan være både fint og iøvrigt også attraktivt for virksomhederne - jeg har også selv tidligere været, hvor der ugentligt var massør til stede, så der er helt sikkert plads til dig også.

Spørgsmålet er om dit tilbud har den værdi, kunderne efterspø'r og her vil jeg gerne i dialog med dig omkring selve tilbuddet og se det materiale, du bruger at sende ud.

Det gælder for markedet at kunderne kommer sjældent selv. Du skal ringe dem op, når du har sendt ud. Den del søger du hjælp til og det vil vi gerne hjælpe dig med.

8688.CUSTOM GROUP - Præsentation.pdf

Ring til mig på 2218 1220

Mvh

Henrik Oxe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)