Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min revisor er forsvundet

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

uanset hvad - da det vel må være 2013 som du har betalt for men ikke modtaget årsregnskabet for- så må skat da være efter dig for manglende selvangivelse med mindre der mangler oplysninger her

I så fald skal du ha fat i en revisor hurtigt og få rekonstrueret ud fra hvad du har af bilag og bankkontoudtog. Søg en autoriseret og betal det som det koster - for at få en god løsning og gør det hurtigt, f.eks via www.agera.dk hvor du kort beskriver din situation og får nogle gratis tilbud

Hvis skat er efter den manglende selvangivelse - så hold god kontakt med dem så de ved du er fuldt ud på sagen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Arne Graversen:

AllRoundMan:

Arne Graversen:

AllRoundMan: Hvad prøver du at opnå, ved dit så "sjove" indlæg....

Hvordan bagataliserer jeg??? - Og hvorfor mener du at jeg er nedladende??

Nu ikke så munter... smil... det er snart jul

Som du måske fornemmer på fordelingen af hhv. "gode"/"dårlige" stjerner, rammer du ved siden af med dit indlæg. Jeg fejrer desuden ikke nævneværdigt jul, så at bruge det som argument duer heller ikke. 

Det er sku en ommer hr graversen.

Nu fik jeg også lige en rejst finger af moderator :D

Jeg lader det ligge, god nytår så.... Det er det også snart, og den fejre alle....

skål Beer

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

OPDATERING

Jeg kørte ud til adressen i Horsens, det viste sig at være privat hjem og hans samleverske var hjemme. Jeg havde backup med som jeg sendte først hvis nu det var mig han personligt undgik. Der blev åbnet og hun sagde han var "til møde". Jeg spurgte hvor han havde kontor, det havde han hjemme sagde hun. Så bad jeg om at få mine bilag og mit årsregnskab med med det samme fordi han jo ikke svarer mig, ellers ville der komme en politianmeldelse. Hun ringede til ham og jeg fortalte ham at siden han har ignoreret mig i 2 mdr vil jeg bede om mine ting omgående. Han skal aflevere dem på torsdag. Hans kone var vred og rystet over det (Selvom alt foregik helt roligt), så jeg tror nok han skal aflevere mine ting. Han spillede dum og kom ikke med en egentlig forklaring på hvorfor han aldrig vendte tilbage. 

Jeg takker for jeres indput Wink

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er du positivt indstillet ift torsdag efter alt det, du har oplevet?

Uha, det kan alligevel blive en lang rejse....

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi jeg her håbløst naiv og fordi konen følte det meget ubehageligt at jeg kom i deres hjem og hendes datter legede inde i stuen, hun var tydelig rystet og vred på ham. Jeg kunne hører begge følte sig presset. Jeg tænker altid positivt og satser på jeg får regnskabet, hvis ikke, så kommer der som sagt politianmeldelse mv.

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SIDSTE OPDATERING

SÅ har jeg regnskabet i hånde, og så er det fat i en ny revisor det vidst lige skal gennemgå det. 

Skype-ItWasntMe

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)