Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Newport International Runway Group Tokyo Latest Trends: Stil hemmeligheder modedesigner Louisa Parris viser os rundt sit luksus-hjem

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi taler med prisbelønnede modedesigner Louisa Parris, 35, der gør stilfulde silke tørklæder, kjoler og hatte i fed, grafikbillede udskrives. Hun bor i London med sin mand Chris og deres søn Arthur

Den første hjem jeg husker var i Lincombe Hill i bad. Det var en stor georgiansk byhus, som mine forældre tilbragte år gør op – det var en reel arbejdskraft af kærlighed. Værelserne var enorme, med højt til loftet-jeg husker at se far op to sæt af stiger, arbejder væk på gesimser. Han er en indendørsarkitekt, så han elskede at tage på slags projekter.

Huset havde også en enorm kælder køkken med en jukeboks, et brød ovn og en værdiboks. Mor var en mode illustrator og på et tidspunkt hun lavede et projekt for Rolex og havde mange tusinde pund værd af ure gemt derinde.

Huset jeg bor i nu, i syd-øst London, bruges til at tilhøre mine forældre. Det er en Grade II-fredet bygning og jeg boede her fra alder 14 indtil jeg dimitterede fra St Martins. Mor elskede Boligindretning og det var en kørende joke med mine skolekammerater, at jeg ikke ville vide, hvad jeg ville være at gå hjem til — da jeg kom tilbage, hun ville have malet en væg lyse pink eller chokolade brun og flyttet alle møbler rundt.

Ovenstående billede pejsen i vores front værelse er en mor malet, inspireret af en af mine tørklæde designs. Hun gjorde seks i alt og vi udstillet dem på en pop-up shop Vi løb i Covent Garden denne sommer.

I 2004 min kæreste — nu mand — Chris blev tilbudt et job i San Francisco. Det var en fantastisk mulighed for at lave grafisk design til Apple, så jeg gik med ham. Jeg havde uddannet seks måneder før og følte sig klar til et eventyr. Vi var så heldige at få en dejlig leje-kontrollerede lejlighed i dalen Noe, som dateres tilbage til 1900-tallet. Alle gulvbrædderne var blevet lagt i hånden, dørene havde disse store messing håndtag, og jeg var helt taget med det.


Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)