Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt design med bestemt mønster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Mig og min ven har gået rundt med tanken om hvordan man får lavet en t-shirt hvor stoffet har et specifikt motiv (f.eks. ligesom her http://hawaiishirtcompany.com/images/products/detail/temp/104-98-black.jpg ). vi kender godt til hjemmesider som spreadshirt.com men vi kunne som vist på billed godt tænke os at få lavet en t-shirt hvor alt stoffet har et bestemt print. Vi kunne godt tænke os at få idéen ført ud verden hurtigst muligt da det nok kun er noget der er aktuelt i en kortere periode.

-Hvis der er nogen der har noget erfaring eller nogle råd ville der være til stor hjælp ;)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blot at købe det som en printet meter varer (rulle m. ex 200 meter x 1 meter) som er printet sådan på forhånd.
Også er det ellers produktion som normalvis.

Alternativt kan det også printes på efter - men det bedste resultat får man når metervaren er printet fra start.
R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg gerne lægge ud med at sige tusind tak for hjælpen! 

jeg har et lille spørgsmål til hvad du mener med "Også er det ellers produktion som normalvis", vi er ikke rigtigt indforstået med hvordan man for lavet t-shirts, så kunne du måske uddybe/forklare hvordan og hvor man kan få lavet t-shirts.

Jeg skulle nok havde formuleret indlægget bedre, men håber stadig at der er nogen der er interesseret i at hjælpe

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan måske godt hjælpe dig med all-over print på t-shirts..

Bare send motivet i vil ha' på, samt antal på adi@adi-wear.com

Hilsen Dennis

www.adi-wear.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)