Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Razobuntu-IT Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa nu er det tid til at indbetale moms, jeg tænker på hvordan man gør, jeg har en fast udgift i hver måned på 230 kr, men ingen indtægter. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

før regnskab til en start - brug helst regnskabsprogram som burde være naturligt med dit navn Tech-nerd Smile- men alt skal føres i regnskab med korrekt bilagsnumre

Moms fremgår af dine regninger og fremkommer automatisk i regnskabsprogrammet - eller i det regnskab du manuelt laver.- Er der ikke moms at se på regningen er der ikke nogen moms at bruge (eller den er fra udlandet) Det er ikke alt der er moms på - og pas på det ikke er en telefonregning for så er der jo noget skat af fri telefon du også skal tænke på -

Pas på med ikke at ha indtægter - det er jo forudsætningen for at man driver erhvervsmæssigt og kan fratrække moms - men der sker jo ikke noget hvis det er i en opstart bare

log på skat.dk og indberet det beløb som regnskabet viser i korrekt moms = det som stod på regningerne.

Læs helt basalt om skat og moms http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/helt-basalt-om-moms-og-skat-for.html for begyndere

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)