Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til lukning af Winword.exe hurtigst muligt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har et stort problem...

Hvordan lukker jeg Winword.exe?

Dette program gør at jeg ikke kan installere et vigtigt matematik program til word. Jeg bruger Windows 8.1 og har Office 365 installeret.

Ingen fejl indtil ca 22, efter jeg havde lavet 8 opgaver. Jeg genstartede word da jeg ikke kunne gøre andet, og den prøvede at gendanne filerne. Dette lykkedes dog ikke... Ville så starte forfra, og indtil jeg så havde brugt Wordmat var der ingen problemer. Nu gjorde den så det samme som før.


Så valgte jeg at udføre en grundig reparation af Office 365, og efter 10 min var det færdigt. Dog ikke med noget resultat andet end den nu havde fjernet wordmat som et af vinduerne.
Havde ikke andet valg end at geninstallere det igen. Men det kan jeg ikke, da jeg ellers downloader samme version (og prøver en ældre) siger den:

"Følgende programmer bruger filer som skal opdateres. Det anbefales at du giver installationsguiden lov til automatisk at lukke programmerne.Installationsguiden vil forsøge at gendanne programmerne når installationen er afsluttet"

Giver så tilladelse til at den lukker Winword.exe
Der er så ingen problemer indtil den skal installere, og går galt når den når til filen: Wordmat\Matmenu.dll og den siger fejlkode 5.

Den kan ikke installere denne fil, hvis jeg springer den over så når word startes kan jeg ikke komme ind på wordmat vinduet, hvor den siger fejl med det samme.

Jeg har derfor virkelig meget brug for jeres hjælp, og gerne en guide til hvad jeg kan gøre...

/Frede

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Åbn task manager via ctrl+alt+delete, eller højreklik på proceslinjen nederst og vælg task/joblisten.
Under processer kan du finde winword.exe :)
Alternativt genstart computeren, hvis ikke den er tilgængelig.

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker det virker allerede :) Håber ikke fejlen kommer igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)