Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegneprogram som Autocad bare billigere ikke sketch up.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

Nogle der kender et godt tegneprogram som autocad eller lign bare det ikke er sketch up. skal bare bruger det til og drive min tømrer forretning sådan så vi kan tegne en bygge tegning til både kunden sammen med tilbuddet og for vores egen skyld så vi har noget konkret og gå efter. ude på pladserne.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i min tid i byggebranchen aldrig stødt på nogen der IKKE tegner i AutoCad :-) Men derfor kan der jo sagtens være alternativer :-)

Min bror er teknisk tegner og tegner maskiner og motorer - mener han tegner i noget der hedder AutoDesk!

Hvorfor må det iøvrigt ikke være sketch up? Som en start kan man få det gratis, og betalingsdelen giver mig bekendt mulighed for at lave nogle ok byggetegninger!

Hvor om alting er, så er det måske et par alternativer her;

http://www.opensourcealternative.org/alternatives/graphic-editors/open-source-alternative-to-autocad/

Held og lykke med det

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af muligheder, men hvis du gerne vil sikre kompabilitet med AutoCAD, så er AutoCAD LT en mulighed. De største forhandlere i DK er CAD-Q og NTI Cadcenter.

Både AutoCAD og AutoCAD LT produceres af Autodesk, som er dominerende på byggeområdet i Danmark ... (som i øvrigt - blot til oplysning - også står bag det helt tunge Building Information Modelling-program Revit.)

Men ellers er der jo altid den mulighed at lade os, der kender Autodesk-programmerne ind og ud, tegne for dig? Så behøver du kun at koncentrere dig om din kerneforretning. Hvis det virker som en god idé, er du velkommen til at kontakte mig på 21 35 52 64. Se evt. mere på www.grenov.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)