Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop for kvalitets alkohol - Jeres mening?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hadsund
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har længe overvejet sammen med en partner som jeg har haft i et godt stykke tid, at starte en hjemmeside hvor vi vil tilbyde Finere alkohol såsom Champagner og Vodka hovedsageligt. Men så vil jeg lige høre jeres mening, og det er et marked man bør begive sig ud i, for der er selvfølgelig mange stærke konkurrenter.

En ting vi har tænkt meget over er at  gøre et eller andet- eller tilbyde noget som de andre sider ikke har.

Venlig hilsen,

Mikkel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Lyder utroligt spændende. Dog er det som du selv nævner, et marked med mange og store konkurrenter. Det er derfor forholdsvist vigtigt, at i yder en speciel service, således i bliver husket for noget ekstraordinært.

Projektet lyder dog spændende, og hvis i viljen og tiden, så skal i NOK få succes.

Held og lykke med projektet

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Hadsund
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for din feedback! Det med ekstraordinæretit er også noget vi tænker og overvejer meget. 

MvH.

Mikkel

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg vil sige, at du har ret i det, som du selv nævner med det allerede konkurrencepræget marked. Dog mener jeg som tidligere nævnt, at der nok skal være kunder at hente og ikke mindst en masse erfaring. 

Det er dog alt afgørende, at i differentiere jer i forhold til de andre, som ligger på markedet. Måske kan i endda tænke på, hvordan i vil markedsføre jer anderledes end de andre på markedet. 

Held og lykke med det spændende projekt. Håber at se mere til det!

Venlig hilsen,

Mads Vendelbo
Nipsy.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig fin ide.

At der skal noget 'ekstraordinært' til er jeg ikke enig i. God service er altid et must, men noget ekstraordinært er ikke. Du vil sælge kvalitets alkohol? Priserne er ikke helt lave på det, vel? Kunne du måske overveje, at sætte priserne så langt ned som muligt - og så IKKE tilbyde noget ekstraordinært?

Forstå mig ret - jeg tror mange kunder, hellere vil foretrække en så lav pris som muligt, kontra noget ekstraordinært.

Fra Hadsund
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg vil give dig ret i din tanke, og vi regner med det er det vi primært vil gå efter. Men vi er også kommet på nogle småting hvilket vil gøre det mere interessant for kunderne og få dem tilbage ved større sandsynlighed.

Men mange, mange tak for rådet!

Fortsat god dag, venlig hilsen
Mikkel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)