Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

buydomains.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne købe et domæne hos buydomains.com, men er skeptisk pga den dårlige omtale de tidligere har fået. Ved nogen om de er blevet bedre, mere troværdige - og om det er muligt at flytte sit ny indkøbte domæne med det samme til en anden host?

Tak, Pernille 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med at bruge en dansk udbyder?

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du er skeptisk så brug dog en andenSmile. Brug Aminos eget selskab UNOEURO.DK, hvor du får domæner til billige priser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke bruge en anden udbyder, da buydomains.com ejer domænet pt, og har det til salg.Derfor!Men da deres ry er så blakket har jeg også i sinde at flytte domænet hurtigst muligt væk fra dem. Nogen som har brugt dem indenfor de sidste par 2 år uden problemer?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En af vores kunder købte et registrerede .com domæne af dem for et års tid siden, hvilket gik fint og domænet ligger nu hos os. Man skal blot være opmærksom på, at der kan gå noget tid med at få transferen af domænet gennemført.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det har jeg også hørt - at de holder rigtigt godt fast i deres domæner, og ikke er meget for at give auth koden, så man kan flytte dem. Men godt at høre, at det lykkedes for jer :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:

Hej,

Hvis du er skeptisk så brug dog en andenSmile. Brug Aminos eget selskab UNOEURO.DK, hvor du får domæner til billige priser

Mig bekendt ejers det af wannafind.dk så under mig over du skriver "Brug Aminos eget selskab unoeuro.dk"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)