Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gemmer i også alle bilag fysisk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vil lige høre hurtigt om nogen af jer også printer alle jeres bilag og gemmer dem fysisk eller om i bare nøjes med uploade dem i jeres regnskabsprogram også selvfølgelig har en mappe på computeren aswell.

Mvh Ask =)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Var har dem kun liggende elektronisk, som tilknyttede bilag på posteringerne.

Natasha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De ligger i skyen - min egen & Dinero's :-).

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arensbach

Vi gemmer den elektronisk, da dette fungere klart nemmest for os.

Håber det hjalp dig.

God vind

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gemmer dem elektronisk. Som med alt andet er det selvfølgelig noget vi har backup af - flere backups vel og mærke.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gemmer faktura fra leverandører fysisk og alt andet kun digitalt.

(Vi har stadig en del leverandører som sender faktura med brevpost.)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det være tilstrækkeligt set fra skats synspunkt, kun at have dem elektronisk, altså oploadet i regnskabsprogram som f.eks. billysbilling og ikke engang have en backup på computeren, for det vil da gøre det hele lidt mere simpelt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Arensbach.:

Vil det være tilstrækkeligt set fra skats synspunkt, kun at have dem elektronisk, altså oploadet i regnskabsprogram som f.eks. billysbilling og ikke engang have en backup på computeren, for det vil da gøre det hele lidt mere simpelt.

Så vidt jeg ved (ret mig hvis jeg tager fejl) så er det lige meget hvor dine bilag ligger så længe det regnskabsprogram de ligger i har de rigtige certifikater - og du kan i princippet droppe den lokale backup. Dog vil jeg altid anbefale at have en backup eller mere (man kan aldrig have for mange backups). For hvis nu der sker et eller andet og Billys Billing eller et andet regnskabsprogram mister dine data, så hænger du på den.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du må opbevare i skyen eller helt som du vil, eneste krav er mig bekendt at det skal være på dansk server da de skal opbevares i DK om ikke jeg tager fejl - så bare de er tilgængelige for skat ved en kontrol, må du ha dem som du vil

jeg har dem i skyen, men faktisk også i mappe - jeg synes jeg har besvær med at finde god måde - enkelt at ha bilagene i skyen liggende med det bilagsnummer jeg bruger i regnskabsprogrammet - så skal jeg ind og omdøbe med bilagsnr og forklarings tekst og så synes jeg et er langt lettere at se dem fysisk i en mappe hvis jeg skal søge noget op - og så kan jeg også skrive en lille huske forklaring på, hvilket ofte er nyttigt

men ja - alt jeg får elektronisk og sender elektronisk - også i skyen hvor de så kan findes - normalt under dato i stedet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)