Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger IT partner til en gennemarbejdet business cases

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og tre andre partnere har igennem det seneste halve år udarbejdet en spændende business case til et stort finansielt marked med 1.4 mio potentielle kunder alene i Danmark. Dertil vil produktet der skal sælges via en webshop, kunne sælges til flere lande her i Norden og Europa. 

I projektet er vi foreløbigt 2 økonomer og en markedsførings ansvarlig. 

Som en sidste partner mangler vi en IT ansvarlig der skal stå for udarbejdelse og programmering af webshop. Dertil skal den it ansvarlige have en stort kendskab til optimering af synlighed på internettet samt diverse sociale medier. Projektet kræver en IT ansvarlig med en stor kendskab til mange forskellige områder men vil tilgengæld få tildelt en ejerandel i et spændende projekt med betydelig indtjeningsmuligheder.

Er du den rette person og har tiden til udarbejdelse af hjemmeside snarest ønsker jeg kontakt på philip.n.moeller@gmail.com

Hilsen

Philip

Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er I 1+3=4 eller er I 2+1=3 ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 3 partnere på nuværende tidspunkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Lyder spændene men en god ide er nok at vide hvor i er fra i Danmark.. 

samt hvad i har af byde ind med.. der er desværre alt for tid sådan projekter som desværre ikke bliver til mere en bare varm luft..

eller også skal den it person lave alt selv og så er det jo lige vidt..

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

De 3 partnere der er med i projektet er alle bosat i Odense. Dog er DK ikke større end at jeg ser det som en forhindring hvis vi finder den rigtige It partner til projektet. 

jeg kan ikke i et så åbent forum fortælle dybdegående omkring ideen. Jeg kan fortælle at vi vil sælge et nyt produkt til danske aktionærer. Et produkt der ikke er på markedet den dag i dag.

produktstrukturen er færdigudviklet, men jeg og den anden økonomiansvarlig arbejder fortsat på at få det endelige produktsortiment færdigt til februar/marts hvor vi satser på lancering.

Er det noget du er interesseret i at høre mere om kan du sende mig en mail til philip.n.moeller@gmail.com.

Så kan vi snakke videre der.

hilsen philip

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)