Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejseside har fået en overhaling - hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Godtur.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har netop lanceret en helt ny udgave af min rejseside, hvor jeg har været igennem alt fra udseende til indhold. Og når man kigger på sine egne ting længe nok, bliver man jo hurtig blind over småting og vigtige detaljer, der mangler eller som kunne være med til at gøre sitet endnu bedre.

Derfor vil jeg høre, om nogen her vil komme med konstruktiv kritik af godtur.dk

- Hvad synes du overordnet set om siden?

- Hvad synes du, der mangler?

- Er det en side, du ikke bare glemmer med det samme? Hvis nej - hvad tænker du, der skal til for at opnå det?

Tak for hjælpen, det er værdsat!

- Niels

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side.

Syntes det er synd dine værktøjer ligger og gemmer sig nede i bunden. Syntes de skal helt op i toppen mellem menu og by-banner, eller være ude i siden istedet for den kasse hvor i skriver om jer selv.

Giv folk direkte adgang til disse, og lad folk se dem med det samme, i stedet for at bruge plads på at skrive om jer selv.

Selve siden er super lækker. Syntes bare i gemmer jeres "produkter" lidt for meget.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Din hjemmeside fik ikke helt den feedback som den fortjente! 

Synes du har fået udarbejdet en ganske nydelig hjemmeside. Jeg er vild med bysiluetterne oppe i topbaren. Du kunne dog i min optik godt minimerer en smule af de blå "tomrum" som der er i topbaren. Ryk menulinjen tættere på logoet, så kommer du det til livs. Eventuelt kan du som det allerede er forslået i tråden, rykke dine værktøjer herop. 

Du skriver under annoncering at du har over 50.000 visninger om måneden. Er det så ikke ved at være på tide at opfordre folk der besøger din side til at signe op på et nyhedsbrev, eller like din fanside på facebook

Opret en bruger på mailchimp, og hent et tilhørende plugin. Så kan du begynde at høste mailadresser, som du efterfølgende kan distribuerer relevante artikler osv. til. 

Håber du kunne bruge overstående til noget konstruktivt! Hav en dejlig weekend :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Rigtig fin side. Du har mange gode resourcer og tools til rejsende og hjemmesiden er nem at finde rundt på. Jeg har valgt at kommentere på ting, som jeg mener skal forbedres.

Headeren er lidt for høj - Gør den lidt mindre, så har du mere fokus på dit indhold.

Dit søgefelt bør få lidt mere fokus og bør designes lidt mere i stil med det resterende indhold.

Din about side (Engelske version) har et link nederst i tekst til at oversætte den engelske tekst til engelsk med Google Translate.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg husker nok den gule skyline. Det er fedt og anderledes.

Dit logo er meget rejse-firma-agtigt, så det passer til dig, men jeg husker det ikke som noget unikt.

Først tænkte jeg du var et rejsebureau, det er du så ikke.

I forummets oversigt er det lidt kedeligt at der står "Friskhed: 1 år" ud for Afrika.

VH Jonathan

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Godtur.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Mange tak for tilbagemeldingen!

Værktøjerne ligger ganske rigtigt lidt nede på forsiden - men de har også en plads i topnavigationen. Derudover - point taken - de skal yderligere frem i lyset - måske som en del af højre side.

- Niels

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Godtur.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for mening og kritik!

Du har helt ret i, at der er for meget luft i toppen. Det er unødvendigt og jeg har minimeret det. Også tak for tippet mht. at samle e-mail adresser til nyhedsbrevet. Det gjorde jeg også på det gamle site - men har ikke lige fået den del med endnu.

:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Godtur.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Tak fordi du tog dig tid til at se min rejseside igennem!

- Enig mht. headeren. Det var spild af plads, godt du kommenterede det, for nu er det rettet :-)

- Søgefeltet.. Tjaa, det bliver ikke brugt så meget (heller ikke på det gamle site), og jeg tænker faktisk, at man mangler det, så ser man det, da det ligger øverst til højre, hvor det plejer.

- Tak for noten vedr. den engelske side og Google Translate!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Godtur.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Fedt - det tog også lidt tid at lave den gule skyline! Valgte en lidt "modig" farve, men tror det holder ;-)

Du har ret mht. logoet. Det er lidt for rejsebureau-agtigt. Udfordringen er at lave et logo på en rejseside, der ikke med det samme lugter af "rejsebureau" - men det skal der arbejdes på.

Ja tak - Afrika-forum'et var vidst gået død. Tak for heads up.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)