Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direktør - hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er ret simpelt:

Hvilken uddannelsesvej(e) vil være idéelle at vælge, hvis målet er at blive adm. direktør i en større dansk/udenlandsk virksomhed?

Her her mener jeg altså ikke at starte egen virksomhed, men at arbejde sig op til en direktørstilling i en eksisterende virksomhed. 

På forhånd tak! :-)

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

MBA kombineret med en kandidatgrad. Men du blir ikke adm. direktør af kun at have uddannelse, erfaring og performance vægter meget højt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Nu er direktør jo ikke bestykket titel, jeg har med en håndværker uddannelse haft en direktør stilling, med et kæmpe ansvar og nogle ganske pæne tal, samt haft min egen virksomhed (hvori jeg/man er autmatisk er direktør) og er nu igang med et stort projekt :) 

.´- Det jeg vil sige er, at jeg tror du skal spørge dig selv hvad du gerne vil, udover at have en fin titel som adm. dirktør, og så se hvordan du kommer derhen, et godt råd er, du skal nok ikke smide tanken om at blive iværkstætter helt ud, og så starte dit eget - og så kan du kalde dig hvad du vil ;)

 - Jeppe 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste direktøre har startet fra bunden i et firma. Mener nok at 7-elevens direktør startede med at være ungarbejder hos dem.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak dor svar alle 3! :)

Andre med inputs?

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålett:

Spørgsmålet er ret simpelt:

Hvilken uddannelsesvej(e) vil være idéelle at vælge, hvis målet er at blive adm. direktør i en større dansk/udenlandsk virksomhed?

Her her mener jeg altså ikke at starte egen virksomhed, men at arbejde sig op til en direktørstilling i en eksisterende virksomhed. 

På forhånd tak! :-)

Andre, der kan fortælle lidt uddybende om ovenstående? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

HA Erhvervsøkonomi som bachelor, Cand.Merc som kandidat og eventuelt en MBA. SDU tilbyder nogle fine uddannelser hertil :)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er simpelt... du kan ikke uddanne dig til Direktør... Hvis du er god til det du laver, har lyst til at lære og arbejder hårdt...Så kan du blive direktør... også selvom du er uddanet håndværker...

Her hvor jeg arbejder har diretøren arbejder sig op fra han var en alm. kontorstilling. Han har så efterfølgende fået en MBA osv. af firmaet...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Start et a/s med 51 % til dig selv og lad bestyerelsen ansætte dig. Men med hensyn til uddannelse så kommer et an på hvad du vil være direktør for. Vil du være bankdirektør så skal du nok ikke læse til læge. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)