Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internship in Thailand - Danish guy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Jeg står i den situation at jeg skal i en ulønnet praktik, som et led i min uddannelse(Markedsføringsøkonom). I den anledning har jeg et stort ønske om at komme til Thailand, hvor jeg gerne vil have praktikken til at ske på et hotel eller lignende med fokus på turisme.

Jeg er ved at være halv presset med tiden i forhold til at denne plan skal lykkes, start fra d. 6 januar og 12-24 uger frem, så jeg må ty til pn, som altid plejer at have viden inden for lidt af hvert.

Jeg har uden held forsøgt at søge direkte hos nogle hoteller, men ind til videre uden held. Derfor søger jeg nogle erfaringer fra andre, som har skulle sælge sig selv overfor en praktik plads i udlandet.

Muligvis nogle som har erfaringer med virksomheder der rekruttere praktikanter til diverse andre virksomheder eller lignende.

Desuden kan det være at en kender en, som kender en anden osv. som kan give fordelagtig udgangspunkt til at få et praktikforløb på plads.

facts: Gratis arbejdskraft, 12-24 ugers ophold, Thailand(Bangkok, Pataya eller lignende større byer), jeg vil være mest værdifuld for en virksomhed inden for salg og marketing.

På forhånd tak.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per
Send mig lidt info, så skal jeg hjælpe dig herned.
joergen@asiapropertyinnovation.com

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

send også gerne noget til kristian@move-marketing.dk 

Det kan jeg godt hjælpe med tror jeg. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)