Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af bøger via. nettet eller?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var derfor jeg tænkte at jeg vil åben en boghandel. Fordi der er så mange bøger man ikke kan få i danmark og synes det er så trælst. Så jeg vil sælge de bøger man ikke kan få også selvfølgelig også dem man kan få. Men vil gøre min boghandel lidt special og mener stærkt at jeg også kan.

Men, ja huslejen bliver nok det værste, men har tænkt over noget; min far og jeg har et firma sammen og lige nu arbejder jeg ikke i firmaet, men det kan jeg gøre jeg starte med, når jeg kan. Lige nu vaske min far stalde, som er lidt for hårdt for mig, men vi har tænkt over at også begynde at færdig gøre lejligheder. Dvs. at gøre rent og male osv. lejligheder og det kan jeg jo nok finde ud af, (vi har allerede haft et par kunder.)
Det kan jeg gøre til at starte med og tjene penge der også have boghandelen ved siden af som kan være åben et par dage om ugen eller hvornår jeg lige kan. Det bliver nok ikke hele tiden, men så kan jeg se om min boghandel interesserer folk og hvis det gør så kan jeg prøve at være på fuldtid på boghandelen.
Hvis ikke så har jeg da prøvet :-)

Jeg ved ikke om det er en god ide, men synes bare jeg er nød til at prøve fordi jeg vil bare ikke giv op. I min famile giver vi aldrig op, så jeg må da prøve og se om det kan fungerer, ik? :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er drømmen, så er det det, du skal gøre :)

Bare du sørger for at skille dig ud fra mængden, så har du i hvert fald en chance :)

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre og tusind tak for dit svar - er glad for at du gav dig tid til at svarer mig :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)