Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside feedback!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Som rejseselskab er hjemmesiden ofte en afgørende faktor for kunden. Derfor vil vi gerne bede jer om, at give feedback på vores hjemmeside.

Vores fokus har været på, at skabe en overskuelig hjemmeside der giver et indtryk af, at det er en seriøs virksomhed der står bag. Vi vil gerne have feedback på alt lige fra tekster, titler, billeder m.m. I skyder bare løs, så skal vi nok suge det til os!

Hjemmesiden kan findes her: Rejsestedet

Mvh

Mikkel Henriksen

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har kigget på siden via mobiltelefon og der ser det virkeligt godt ud. Jeg synes det er en super side.

Jeg håber i får kæmpe succes med det..

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  kennethstrauss.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Har lige skimmet siden meget hurtigt. Siden ser meget professionel ud og er præcist, hvad jeg ville forvente af en seriøs rejseside. Der er et par ting, jeg faldt over, I måske kan kigge på, men det er virkeligt små detaljer:

- I Destination, Rejsetype, Afrejsedato, Hjemrejsedato og Max pris pr. person felterne ser det ud til, der er anvendt forskellige skriftstørrelser til boksene. Det kan skyldes min browser (Chrome) kombineret med opløsningen, for hvis jeg ændrer vinduestørrelsen, ændres skriftstørrelsen også. Sikkert nogle procenter der sørger for det, men der er plads til teksterne, så de burde have samme størrelse.

- Det forstyrrer lidt, at der står "Læs mere her" oven i teksten "Skræddersy din egen rejse her". Det er selvfølgelig fordi, "Læs mere her" er designet til at stå ovenpå et billede, men når billedet indeholder tekst, kan det godt forstyrre lidt.

- Hvis man laver browser vinduet meget smalt (hvilket jeg har lige nu for at kunne skrive her, imens jeg kigger på siden), bliver de to vandrette streger vist oveni "Billige rejser til Thailand". Som om sætningen er streget ud.

- Der står "en" i stedet for "er" i teksten under YouTube videoen.

- Det kan også forstyrre lidt, at siden er en blanding af dansk og engelsk (feks. "Posted On 05 Nov 2014"). Det er selvfølgelig fordi, CMSet automatisk indsætter denne tekst, og fordi det er indstillet til engelsk. Det er ikke sikkert, I kan gøre noget ved det, men hvis det kan indstilles til dansk, synes jeg, I skal gøre det.

Det var de småting, jeg lige kunne finde. Håber det hjælper.

Vh,
Kenneth. 

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

Hej
Jeg har kigget på siden via mobiltelefon og der ser det virkeligt godt ud. Jeg synes det er en super side.

Jeg håber i får kæmpe succes med det..

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Hej Brian,

Mange tak, og i lige måde!

Mvh

Mikkel

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth N. Strauss:

Hej Mikkel.

Har lige skimmet siden meget hurtigt. Siden ser meget professionel ud og er præcist, hvad jeg ville forvente af en seriøs rejseside. Der er et par ting, jeg faldt over, I måske kan kigge på, men det er virkeligt små detaljer.....

Hej Kenneth,

Mange tak for, at du gad bruge tid på at give respons!

- Mht. "Læs mere her" skyldes det, at selve billedet er optimeret til undersiden "badeferier" og "oplevelsesrejser" - Her vises den som det skal. Men ja, vi bør få det skiftet fra forsiden!

- Forskellige tekst størrelser kan jeg simpelthen ikke se. Jeg er selv på en 24" 1920x1080 uden problemer?

- Jeg kan heller ikke få to vandrette streger til at opstå ved at gøre vinduet smalt. Her tilpasser den sig bare for mig, da siden er responsive.

- Engelsk/dansk - Helt enig det skal vi have ordnet!

Igen, mange tak for din respons!

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  kennethstrauss.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det var så lidt.

Nej, det med skriftstørrelser kan være pga. jeg bruger en Surface Pro 3. Derpå er opløsningen mm. lidt anderledes. Den med vandrette streger burde være god nok. Jeg har indsat et billede i denne post, der viser begge dele i min browser.

Vh,
Kenneth.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Det er tydeligt for mig at se, at I virkelig har gjort en indsats i forhold til at få udarbejdet en super prof hjemmeside. Lækre mouseover funktioner, og generelt en overskueligt og nydeligt design. Jeg kan specielt godt lide søgefunktionen på forsiden. 

I kunne måske overveje at bruge slideren mere aktivt, til at kommunikere mere end én type rejse. Pt. reklameres der for en rejse til Thailand, måske kunne I har skifte mellem et par forskellige muligheder, for at ramme mere bredt? 

Held og lykke med projektet :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg har et par hurtige til hjemmesiden:

- Valget af farver. Den limegrønne farve skærer umiddelbart lidt i øjnene, men intet slemt :) 

- Jeres baggrundsbillede i toppen af forsiden. Nu har jeg rejst en del i Thailand, og jeg synes ikke at billedet er særlig kendetegnende for Thailandske resorts. Det ligner nærmere noget man kunne støde på på Bali eller Maldiverne. Men jeg kan dog tage fejl. Jeg synes nærmere at en strand med en longtail boat er kendetegnende for Thailand. 

- Jeres logo og billeder. Jeg synes måske lidt at i er gået for meget på kompromis med kvaliteten af billedet på forsiden og i logoet, som ser en smule pixeleret ud på min 24" FullHD skærm. Logoet er ligeledes en smule grynet på min Retina-skærm.

- Responsivt design. Prøv at se hjemmesiden i flere opløsninger her. Som du kan se, kikser jeres cookie-bar og besked-funktion i bunden af skærmen, ligesom søgefunktionen øverst heller ikke er helt pæn.

- Troværdighed. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor jeres fysiske adresse er henne, da det virker betryggende. Det skal jeg imidlertid helt ind på Kontakt-os siden for at finde. I stedet ville det være lækkert at smide det i footeren sammen med jeres CVR-nummer.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth N. Strauss:

Hej Mikkel.

Det var så lidt.

Nej, det med skriftstørrelser kan være pga. jeg bruger en Surface Pro 3. Derpå er opløsningen mm. lidt anderledes. Den med vandrette streger burde være god nok. Jeg har indsat et billede i denne post, der viser begge dele i min browser.

Vh,
Kenneth.

Hej Kenneth,

Ah, ja det er muligvis grundet din Surface. 

Mange tak for dit screenshot, kan godt se fejlen nu!

Mvh

Mikkel

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Mikkel 

Det er tydeligt for mig at se, at I virkelig har gjort en indsats i forhold til at få udarbejdet en super prof hjemmeside. Lækre mouseover funktioner, og generelt en overskueligt og nydeligt design. Jeg kan specielt godt lide søgefunktionen på forsiden. 

I kunne måske overveje at bruge slideren mere aktivt, til at kommunikere mere end én type rejse. Pt. reklameres der for en rejse til Thailand, måske kunne I har skifte mellem et par forskellige muligheder, for at ramme mere bredt? 

Held og lykke med projektet :)

Hej Simon,

Mange tak for din feedback! 

Jeg er helt enig i, at vi skal have arbejdet med slideren. Men jeg har læst mig til, at slidere faktisk giver lavere konvertering? At man netop ikke skal have flere slides, da det skulle have en negativ effekt?

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)