Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domænenavn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fotograf - og en alsidig en af slagsen, der på min hjemmeside både tilbyder fotografering til private og erhverv. Det vil jeg gerne lave lidt om på (så det for kunderne er lidt mere fokuseret), så jeg i stedet har to hjemmesider - en der er henvendt til erhverv, og en der er henvendt til private. Sidstnævnte i form af bryllupsfotografering.

Erhvervsfotografering skal blive på mit nuværende domæne (www.cvcphoto.com), og bryllupsfotografering skal så flyttes til en ny side og et nyt domæne. Dog har jeg lidt udfordringer med at bestemme mig for et domænenavn. Domænenavnet www.bryllupsfotograf.dk er naturligvis optaget - og det er forskellige endelser også. Derfor tænker jeg at bruge "cvc" i domænenavnet, for at holde en rød tråd. F.eks. www.cvcbryllupsfoto.dk - www.cvc-bryllupsfoto.dk - www.cvcbryllupsfotograf eller www.cvc-bryllupsfotograf.dk. 

SEO-mæssigt - hvad er så bedst, eller duer ingen af dem? Har det stor betydning om det hedder bryllupsfoto eller bryllupsfotograf - eller er Google klog nok til at vide, at disse to navne er nært beslægtede?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jeg vil helt klar anbefale at du vælger www.cvc-bryllupsfotograf.dk hvis det er SEO du tænker på.

Bryllupsfotograf er det ord der bliver søgt mest på af alle de forskellige du har i dit kommende domæne. Du skal dog lige have det i tankerne, at det er et søgeord der har høj kurs, dvs. at konkurrencen er hård.

Hav en god weekend.

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  kennethstrauss.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Du kunne også overveje at starte navnet med bryllupsfotograf - feks. www.bryllupsfotograf-cvc.dk. Flere browsere kommer med forslag i adresse feltet, når folk begynder at indtaste adressen på en side, så hvis folk begynder at skrive www.bryllupsf... vil din side med højere sandsynlighed blive vist som forslag.

Vh,
Kenneth. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)