Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bygge en virksomhed op omkring min enorme viden indenfor for fodbold - hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 
Min viden indenfor fodbold er decideret enorm. Jeg går med drømmen om starte en virksomhed, og i den forbindelse overvejer jeg om jeg kan drage fordel af den store viden jeg har indenfor fodbold i forbindelse med start af virksomhed. 
Jeg ved bare ikke præcis hvordan - jeg har tidligere haft gang i en hjemmeside hvor jeg skrev fodboldnyheder på, men det var ikke nok for mig. Jeg føler at jeg vil noget større. 
Derfor beder jeg jer nu om hjælp - hvis nogen af jer har en idé til HVAD jeg helt præcist kunne kaste mig ud i der har en eller anden relation til fodbold og hvor jeg vil kunne drage fordel af min enorme viden indenfor dette felt, så hold jer endelig ikke tilbage. Alle idéer og forslag modtages med kyshånd.

På forhånd tak
Mvh
Morten

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken viden indenfor fodbold er det du har? Er det spillermæssigt, at du eksempelvis kan alle statistikker og navne på spillere i hele verden, eller er det mere baseret på at du ved hvad der er godt at benytte sig af i fodbold? Eksempelvis udstyr osv? 

I så fald kunne du bevæge dig ud i en webshop hvor du kommenterede dine produkter og derved brugte din fodboldviden

ellers så skriver du at du  allerede har prøvet fodboldnyheder af, men det ikke var noget for dig. Når du siger fodboldnyheder mener du så ligesom resultat.dk bold.dk osv? Ellers kunne du lave en database med statestikker og alt din viden samlet på et sted uden det behøver at være nyhedsrelateret?

Hvis din fodboldviden dækker betting verdenen så kunne du jo starte en hjemmeside lidt som Oddseksperten. Der ved jeg at der er mange penge at hente ved at smide sine odds forslag op.

Mvh. 

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare et sjovt 'indkast' - sad og prøvede og finde frem til hvordan man kunne komme i praktik/få fat i et job inden for fodboldverdenen. Jeg besidder ingen synderlige kundskaber inden for fodbold, udover jeg er en ulv til fifa. Derfor var det blot en tankestrøm

Hvad med en portal hvor du kan finde dommere, kommentatorer, praktikpladser, bolddrenge, sponsore og alt med arbedsmæssig relevans til fodboldverdenen? 

Held og lykke, 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)