Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp til iværksætter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg går stadig med tanker om at starte for mig selv som bankmægler, og i den forbindelse vil jeg skulle bruge et aftaledokument, som danner grundlag for det arbejde, jeg skal udføre for kunderne, - vel en slags konsulentkontrakt.

For en sikkerheds skyld vil jeg gerne have en advokat til at lave den eller som minimum kigge den igennem, men den slags koster typisk mange penge, - som jeg helst ser brugt på markedsføring mv.

Er det noget med, at nogle advokater tilbyder x antal timers hjælp til iværksættere? Og findes de i så fakd herinde?

God weekend.

Bankmanden

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bankmanden, 

Da jeg startede for 8 år siden som selvstændig kunne man via kommunen få 8 timers gratis hjælp til enten revisor eller advokat.

Jeg søgte hurtigt på google og fandt dette, dog ikke de 8 timer jeg modtog

http://startvaekst.dk/vhhr.dk/Kobenhavn_Kommune 

Hvis du har brug for en professionel skabelon til en konsulentaftale og ønsker en advokat til at indfører dine oplysninger samt vende det hele med dig, så kan vil vi gerne være dig behjælpelig med begge dele via. www.dokumentdoktoren.dk , se under produkter eller tryk her http://dokumentdoktoren.dk/?s=konsulentaftale&post_type=product 

MVH

DOC

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Doc.

Hvis I skal hjælpe med en færdig kontrakt, jeg kan tage udgangspunkt i og tilrette hver gang, hvad vil I så skulle have for det?

Mvh
Bankmanden

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra Odense
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med high level coaching hos Connect Danmark fik jeg coaching af en advokat - Henrik Mansfeldt Witt - som er meget skarp, kompetent, lige til sagen, og som jeg vil anbefale. Har praksis i København K. - Integra Advokater

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)