Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv Min Forretningspartner og Bliv Millionær!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, overskriften er lidt vild, men nu har jeg fået din opmærksomhed! Så følg lige med nedenunder! 

Det jeg søger kan måske være lige dig!

Er du en arbejdshest uden nogle former for grænser?! Der vil gøre alt for at få succes med sin virksomhed! Så læs med nu..

Jeg har en idé til et koncept indenfor mode og tøj branchen, som senere hen kan udvikle sig til andre markeder, men med start der. 

Idéen er indenfor salg af mærkevare tøj online, men med en helt anden indgangsvinkel end på en bare almindelig webshop
Konceptet er en webshop, men har et helt anderledes twist i forhold til andre og er endnu ikke set i Danmark.  

Det jeg søger er.. 

En person der:

- Har et godt kendsskab til mode og tøj branchen.

- Har kendskab til hvordan mærker håndterer deres varer, hvornår nye kollektioner bliver udgivet og hvad mærkerne gør med varer fra en kollektion, der ikke er blevet solgt. 

- Har forbindelser eller hvertfald gode kontakter til danske- og skandinaviske mærke vare brands. 

Kan du det hele, eller blot noget af det vil jeg meget gerne høre fra dig! 

Mine kompetencer ligger indenfor:

- Marketing og salg, specielt indenfor sociale medier

- Design af webside, jeg har bla. opsat www.fodboldtricks.dk og min egen hjemmeside www.lassefreestyle.dk 

- Derudover har jeg 500.000 Kr. fra investorer til projektet klar. 

Det eneste jeg nu mangler, er bare et team af nogle personer, der kan være med til at gøre projektet til en realitet.

Kontakt mig også gerne, hvis du har andre kompetencer end dem jeg lister og mener du kunne gøre en forskel for projektet! Så fortæller jeg gerne meget mere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. Kontakt mig venligst på mail: kontakt@lassefreestyle.dk eller på facebook. https://www.facebook.com/lasse.kalkar.50

Mvh Lasse Kalkar

www.fodboldtricks.dk

God weekend Yes

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg din virksomhed eller find en forretningspartner på Amino Virksomhedsbørs!

  • 20 virksomhedssalg hver måned
  • 100% anonymt
  • Nemt og hurtigt
Opret din gratis salgsannonce her!
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En lille note jeg glemte at skrive til mulige partnere. 

Du skal være bosat i storkøbenhavn og have mulighed for at arbejde i københavn.

Lasse 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Prøver lige at få den op i toppen igen ;)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)